Utkast: Juli 22, 2010

2010-07-22 | 20:16:15 | Direktlänk | Dagens outfit | 5 Kommentarer


1. hej ölmagen,fast min kropp ser faktiskt sjukt konstig ut på den här bilden, så det så!



2. Aj,aj på min arm,råkade bränna mig på ugnen,så klantigt!




Har min nya klänning på mig idag, fast den är så kort, så jag använder den som linne istället, men kan nog bli fin till svarta leggings eller vad som helst, har den till mina jeansleggings idag.

Idag har jag sovit alldeles för länge, skrivit 2 brev, städat lite,duschat,målat om naglarna, suktat över lite klädesplagg, alltid ser man fina saker när man inte har pengar, det är typiskt. Men ska nog rensa garderoben någon dag i helgen och sälja lite.

Åt varma mackor till middag för jag hittade typ inget att äta och hade ingen fantasi, mina föräldrar är i Umeå idag på en liten dagstur. På tu man hand fniss. De skulle se Deportess, eller pappa och gå i stan och sånt där, de har nog en mysig dag kan jag tänka mig. Det har regnat en massa idag också, hoppas det inte börjar åska bara, är rädd för åskan. Fast så farligt är det ju inte, värst när det blixtrar. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kika lite på tv. Slapp dag idag.

Puss

pelle

Vad såg du på för något?

2010-07-22    20:22:50    http://pellespersonliga.se
anna

sött linne!

Jag har också en förmåga att bruka bränna mig på ugnen.

Erika

Aj, för att bränna sig på ugnen.

Jag tog en tur runt sjön nu ikväll och hamnade i en skur, men det var rätt skönt =)



Sv. Ninjan har fått tillbaka aptiten nu så det verkar gå åt rätt håll.

2010-07-22    20:49:42    http://morgondimma.blogg.se/
Jacqueline

Sv: jag är lokalvårdare, som det så fint heter, städerska med andra ord.

2010-07-22    20:58:34    http://spetsochannatfint.blogspot.com
Malin

sötfis!

och varma mackor är det ultimata ju ;) speciellt med fetaost & soltorkade tomater, nomnom!

2010-07-23    20:59:50    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback