Utkast: Juli 21, 2010

2010-07-22 | 02:17:40 | Direktlänk | Blandat | 6 Kommentarer
Tidsfördriv.

1. Det första du tvättar i duschen?
kroppen oftast.
2. Gillar du kaffe? med mjölk.
3. Hur mår du just nu? upp och ned som tusan. önskar jag hade en famn att gråta i och någon att kramas med. aj, på allting ibland.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? jag har ingen crush, men det finns en kille som är fin, men det har jag tyckt alldeles för länge och han är upptagen.
5. Berätta om din senaste dröm? konstig och läskig tror jag.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? nej.
7. Vad vill du ha just nu? någon att gosa med, gråta hos, sånt fint.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? antagligen.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? både och.
10. Använder du smileys? ja.
11. Har du träffat någon kändis? jag har säkert träffat någon, men just nu kan jag inte komma på någon haha, Peter Siepen om man får kalla han för kändis haha? :)
12. Gillar du keso? jaaaaa!
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? jag minns inte. förut idag var det dunka mig gul och blå som pappa och jag lyssnade på haha i bilen.
14. Vilka städer har du besökt? många!
15. Är dina föräldrar stränga? nej, de är snälla och rara för det mesta, när jag inte blir sur för typ ingenting ungefär. När jag är hungrig eller något annat.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? mja,kanske det!

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? hmm. nej.
18. Brukar du hyra film? ja, ibland, men nu får jag ju hyra genom lovefilm 6 månader så :).
19. Var kommer du vara på lördag? hemma antar jag.


20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? verkligen inte.
22. Vad åt du till lunch? jag äter aldrig lunch eller inte ofta i alla fall,jag åt frukost vid den tiden.
23. Har du lockigt hår? när det blir längre, så blir det lite lockigt ja.
24. När grät du senast? lite idag när jag tittade på film.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? ja, några gånger, men värst var det förra våren.
26. Favoritårstid? sommar.
27. Vem höll du senast i handen? hahahaha. mitt ex.
28. Sover du med TVn på? har ingen tv på mitt rum!:)
29. Tycker du att du är gammal? lite, fast egentligen är jag ung som tusan! börjar nog få lite 20 årskris tror jag.
30. Är du mörkrädd? ja.
31. Gillar du ditt liv just nu? vissa dagar. vissa inte.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? jag har inget badkar så nej hah.
33. Har du bra syn? ja.
34. Var är dina föräldrar just nu? de ligger och sover just nu här hemma :*.
35. Vad har du på dig just nu? shorts,t-shirt och trosor.
37. Hatar du mer än 3 personer? nej, jag orkar inte hata människor.
38. Använder du sushipinnar? nej, äter aldrig sushi.
40. Äger du ett vapen? varför skulle jag göra det? svar:nej!
41. Vad var det senaste du köpte? en ramlösa och kakor.
42. Gillar du ditt hår? ja.
42. Gillar du dig själv? då och då.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? pappa,fast mamma står rätt nära också, men de står inte så nära ändå, för jag kan inte prata om allt med dem.
44. Hur ofta använder du MSN? varje dag haha, eller inte varje men, ofta.
45. Brukar du få komplimanger? ja.
46. Isåfall om vad? allt möjligt. mest att jag är söt.fniss.

Emma says style, love & rock and roll.

varför äter du inte sushi? det är ju det godaste som finns, mmm-mm-mmmm!

2010-07-22    08:09:17    http://emmasays.blogg.se/
Catrins Garderobstankar

Men åh vad snäll du är! Tack Tack Tack för din fina kommentar.

Roliga frågor. Dom ska jag nog också ta och svara på.



Kram!

2010-07-22    09:58:39    http://garderobstankar.blogspot.com
else

jag pluggar sommarkurser på komvuc jag!

saknar dig så lisa. förlåt för att brevskrivandet avstannat. men jag känner mig inte så motiverad till att skriva när mitt liv är lite uppochner. därför det varit lite av och till, jag ber massor massor med förlåt för det. du är värd mer. men en dag när jag har fått ordning på grejer ska jag skriva fina brev till dig.



jag saknar dig dock och på internet orkar jag alltid vara aktiv så vi får prata lite mer nu. jag måste ju komma och hälsa på också!



p.s. är du utan pojkvän nu?

2010-07-22    10:25:34    http://finkultur.blogg.se/
/C'

sv; brevet kom idag! :O :O snacka om snabbleverans, hah

2010-07-22    11:53:18    http://differentways.blogg.se/
anna

alltid kul att läsa såna här listor :)

2010-07-22    18:46:52    http://addspirit.blogg.se/
pelle

Så du gråtar till film, Lisa? Så vackert :P

2010-07-22    20:19:08    http://pellespersonliga.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback