Två saker jag tycker om.

2010-07-08 | 00:58:49 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Att promenera hem när det är ljust ute och det är fortfarande varmt ute och man har bara tunna leggings på sig, någon kofta och en tunn jacka, fast jag svettades lite ändå. Det var mysigt med en liten kvällspromenad hem till mig från Robert. Jag sjöng och allt var bara fint. Ja, jag sjunger ofta när jag promenerar, musiken som jag lyssnar på i min mp3,sjunger jag med till. Fint är det. Fast pinsamt om någon skulle höra mig, men äsch då.

/C'

aw vad söt du är. fina grejer det där <3

2010-07-08    07:40:23    http://differentways.blogg.se/
Linnéa

Fint!

Jag pratar för mig själv när jag promenerar, så att folk på gatan vänder sig om och tittar haha :)

/ Linnéa

2010-07-08    22:37:31    http://tantnea.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback