Torsdag del 2, nu på Sundsvalls Gatufest.

2010-07-10 | 15:25:18 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer


Dom små barnen inne i Öltältet och jag ser ut som jag har snus i mun haha. Sanna köpte en öl och blev jättetrött. Men hon somnade åtminstone inte!



Efter jättelångt väntan satt jag och Sanna i öltältet och såg dessa. Inte min typ av musik. Men de var helt okej. Pappa gillar dom och stod och diggade. Men han rörde bara på huvudet så han såg jätterolig ut. Jag och Sanna promenerade till Mcdonalds för att kissa och köpa en Mcflurry, det blev en smarties. Vi promenerade och jag såg Ekobloggerskan nämligen kära Eko Malin! Stannade och pratade med henne en stund och pratade om allt möjligt, träffade hennes kille också. Sen fotade Sanna sitt favoritband eller kanske inte.



Martin Stenmarck haha, så patetiskt dålig! Vi promenerade vidare. Satte oss i öltältet igen och slappade. Efter en lång väntan och försening fick jag äntligen se Markus Krunegård. Promenerade längst fram nästan eller om jag nu stod längst fram. Sjöng, hoppade,dansade och var bara lycklig.



Lite suddig bild, men han var så sjukt bra och mysig! ÅH lilla söta Markus! Pop i mitt hjärta. Han spelade hela livet var ett disco bland annat. Jag tänkte hela tiden att jag måste gå och se Moto Boy, men jag kunde inte. För Markus var så himla bra. För Markus var så försenad, så jag hann knappt se Motoboy. Lite trist.



Finis. Alla i hans band är fina.



Sötis!



Sen sprang vi snabbt som tusan så jag höll på kissa ned mig, för hann ju inte kissa när jag skulle se den här fina pojken! Stod och dansade och njöt, av de tre vackra låtarna som var kvar. Han är otroligt fin och duktig på att sjunga. Hoppas jag får fler tillfällen att njuta utav honom!

Efter Moto Boy var slut, var det tio minuter tills Timo Räisänen skulle spela. Jag hann med att se Woggy, eller jag vet inte om han kallas så längre, Fredrik heter han och bor i Örnsköldsvik, men jag hann inte säga hej för jag hade så bråttom. Träffade Pappa igen och fick dricka en massa av hans dricka, var sjukt törstig. Stod längst fram



Fotograf:Pelle Nilsson och oj det låter ju som bloggaren Pelle! Men det är det inte. Jag har ju ingen bra kamera, så fotade ingenting.

Bilden är tagen härifrån:http://musicstage.se/index.php?option=com_joomgallery&func=detail&id=19822&Itemid=26

Stod och tänkte hela tiden, nu måste jag gå till Kent. Så jag drack upp Pappas dricka, torkade svetten och sprang vidare till Kent! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

FOTOGRAF:SANNA



Jennifer

Åh, vad jag skulle vilja ha varit där och sett Markus, Timo och framför allt Kent!

Rös när jag såg bilderna i tidningen idag och läste om konfettiregnet vid Mannen i den vita hatten, det måste ha varit hur fint som helst.

2010-07-10    15:31:57    http://jenfos.devote.se
Angelica

Kent var bäst i världen! <3

Kul det var att se dig igen också! :) synd att vi inte hann prata mer, men jag blev så stressad därinne för typ alla expediter jagade ut oss eftersom att dom skulle stänga o;



btw, så har jag bytt blogg ^^



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback