Måndagens outfit.

2010-07-05 | 15:22:13 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer




Jeansshorts och linne, bästa sommarklädseln. Fast mina jeansshorts har massa silverglitter på sig, men det är inget man tänker på eller det ser bara lite spexigt ut haha, för när jag läste ett brev en gång så for det en massa sånt från pennan som hon hade skrivit med på shortsen, inte så najs, men inget man tänker på i alla fall. Eller jag tänker ju på det hehe. Jag vill ha fler shorts, det är så himla bra sommarplagg, har några stycken, har sett att de har billiga på Cubus och rea på dem just nu på Gina Tricot, om de finns kvar. Mitt linne är ett långt linne. Jag har bara vikt upp det på bilderna, haha på tal om inget!

Idag klev jag upp vid halv elva, åkte till Farmor o Farfars vind för att tömma den, bar en himla massa, för hon har sagt att hon inte vill ha någonting på vinden. Druckit en smoothie, ätit pasta med tomatsås, sån där färdig, som inte är så himla god, men går att äta. Solen skiner och jag ska ut och hänga upp tvätt, läsa lite i någon bok eller så. Plantera om blommor. Sen ska jag göra kikärtsbiffar snart som ska stå en stund i kylen innan man steker dem, blir smaskens middag.
Puss.

/C'

du får ju säga till om jag skriver med en för glittrig penna!

2010-07-05    21:54:56    http://differentways.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback