Jag blev utmanad.

2010-07-06 | 01:54:33 | Direktlänk | Blandat | 6 Kommentarer

Berätta 4 saker du kallas

Majs fortfarande av människor.

Lisa

Lillfisen(av Sanna)

Fjärten,fisen (av Sanna)

 

Berätta 4 saker du gjort idag


1.Planterat om en massa blommor

2. Rastat hunden,gett henne mat och sånt och hej hon sover men hon vaknade nog utav blixten. Hon ser lite tjock ut jag vet haha, men jag skyller på att hon har fel på köldkörteln. Hon får inte för mycket mat i alla fall!

3. Läst Allas som pappa tog hem igår från Farmor o Farfars lägenhet, tantvarning på det, var med i en tävling också!

4. Den här bilden får symbolisera att jag åt smoothie till frukost.

 

Berätta 4 saker du har på dig just nu

Min nya kudde bara så ni vet, som jag fick från IKEA då vi var där, jättemysig sittkudde och jag har på mig en The Sounds t-shirt som jag haft sen jag var 11-12 år. Sen har jag på mig ett par trosor SÅKLART, som jag köpte billigt på Ullared när jag var där, har dem ofta, de är så himla sköna! Det är så himla varmt, så man kan bara gå runt i t-shirt och trosor. Gött.


Skriv ner 4 saker som du hatar
Ångest

Dumma tankar

När förhållanden blir åt helvete dåliga.

Orättvisor

Skriv ner 4 saker som du älskar

(Skriver också saker som Linda)

Te

Min mp3

Fina filmer (kan inte säga vilka alla är, är så himla många men tex Paris Jet Aime.)

Klänningar! ( Jag älskar klänningar och drömmen är att ha hela garderoben full utav det!)


Skriv ner 4 st som ska göra denna listan

Vem som helst får göra den!

bea

sööötis

2010-07-06    07:18:06    http://beatasbilder.blogg.se/
marie

ooh rolig lista. jag gör den också! :)

Labraborer ser alltid tjocka ut, dom har nog sån kroppsform bara :p



sv: jag vet inte när vi ska ses.. nån gång på dagen antar jag. Och så kan man fika eller så innan Salem :) Ska kolla med peter!

2010-07-06    09:41:55    http://lillbrun.blogg.se/
pelle

Haha, lite tantvarning är det allt på Allas ;D Men vem bryr sig, tanter är ju coola!



Och spank yo, hörru!

2010-07-06    11:35:43    http://pellespersonliga.se
Catrins Garderobstankar

Kul med lite frågor.



Åhå så du ska på gatufesten. Om jag ska gå någon dag så blir det nog torsdag.



Ha det finfint!

2010-07-06    11:38:04    http://garderobstankar.blogspot.com/
/C'

idag har jag lagt ett brev på brevlådan :>

2010-07-06    15:37:17    http://differentways.blogg.se/
Linda

Ja alltså jag visste inte vad jag skulle skriva för namn till din blogg men jag skrev det som stod som namn på listan med vilka bloggar jag bevakar så då blev det majskillen :P

Hoppas du inte tog illa upp!

2010-07-06    16:07:46    http://taggtroden.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback