Fredagens första klädsel med pappa också.

2010-07-02 | 14:33:04 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer








Pappa ville också vara med och mina axlar ser bajsiga ut, men jaja och på tredje bilden ser jag bara konstig ut, men det bjuder jag på minsann och att mina bröst nästan hoppar ut haha. Har linne och shorts från monki,fast shortsen är köpta på Tradera. Ikväll blir det förfest, parkhäng och kanske lite hamnfesten, var där igår också, inte så himla roligt. Då blir det klänning, antagligen en som jag aldrig använt också. Idag har jag suttit ute i solen, åh,ljuva solskenet! Funderar på om jag ska följa med pappa intill stan eller inte, men då måste jag byta kläder, fast egentligen varför skulle jag inte kunna se ut sådär?Fast det blir ett par andra shorts istället, de här kjolshorten känns mer som ett par hemmaslappar shorts typ :). Jag får se hur jag gör eller om jag stannar hemma och njuter av solen.  Jag har vikt upp linnet på bilderna, de är egentligen lite längre.

Fortsätt ställ en massa frågor här är ni rara och förlåt för jag tjatar. Men något måste ni ju undra om mig.

Puss





/C'

härlig farsa du har :D haha. han kör din style (posa'r likadant) HAHA

och btw, ha din frågestund ett tag till. måste hinna tänka ut nåra frågor :$ <3

2010-07-02    20:17:46    http://differentways.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback