Dagens loppisfynd

2010-07-28 | 18:20:50 | Direktlänk | Fina små saker | 1 Kommentarer
En fin liten burk att förvara te i eller vad som helst för 5 kr och en burk som det står socker på som jag ska ha till när jag flyttar någon gång, det är ju lika bra att bunkra upp med små saker tycker jag, den kostade 10 kr. Vi skjutsade hem min äldsta syster och hunden, då åkte vi vidare en bit från Sund till Nötbolandet för en mysig liten gårdsloppis, min mamma hittade en fin liten kanna att ha saft i eller vad som helst och pappa hittade en bänk för 20 kr. Det var billigt där, det ska vara billigt på gårdsloppisar! :)

Linn

Åh, loppisfynd är ju det bästa :)

2010-07-29    19:04:16    http://eightysevensouthbound.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback