Söndag.

2010-01-25 | 00:12:00 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Dricker te som vanligt för min kropp är frusen för att jag är trött. Men jag orkar inte gå och lägga mig riktigt ännu. Jag sov länge på dagen idag, men är trött ändå, så är det ibland. Lyssnar på en spellista på spotify som bloggaren Anna har gjort, den är riktigt bra och låtarna jag inte gillar klickar jag ju bara bort, man kan ju inte gilla allt. Mina fingrar är kalla som de ofta brukar vara och jag har dubbla sockar på mig för mina kalla fötter. De är alltid kalla, fast kallast är de ju på vintern. Den här söndagen har vart otroligt slapp, fast det har vart skönt. Jag har pratat med min pojke, sorterat tvätt, vikt tvätt, småstädat lite, promenerat med Alyona och Zoya med pappa. Tittat på dålig tv med min kära pappa, ätit inte så himla god middag men det var helt okej, såg nyss på My Blueberry nights som pappa köpte igår på rea för att jag ville ha den fast han tyckte väl den också verkade bra. Men den var himla fin i alla fall,somnade till en liten stund så jag fick spola tillbaka när jag vaknade,hade min sovande hund bredvid mig också har jag betalat brevpapper som jag köpt på tradera av min brevvän Sofia fint.

Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske en långpromenad, ta tag i mitt cv igen och skicka det där mejlet? Som jag borde göra. Jag vet, men jag är sämst och skjuter upp allt istället för att bara ta tag i det och få det ur världen istället. Städa ska jag nog också göra och baka litegrann. Får se vad jag spenderar min måndag med helt enkelt.  Fin kommer den nog bli i vilket fall som helst, allt blir ju vad man gör det till och på tisdag får kanske min pojke ett kärleksbrev och lite gott te. Jag hoppas han kommer uppskatta mina ord som jag skrev på natten när jag inte kunde somna men jag vet att han kommer gilla det, för vem uppskattar inte ett brev som är skrivet med kärlek? <3

På onsdag till veckan ska jag fika med Erika eller äta lunch snarare och det blir nog en sån där supergod sallad på Reuterdahls, hoppas det inte är fullt där bara. Det är ju ett populärt och helt underbart fik. Älskar det och jag skulle kunna säga att jag redan älskar min pojke än fast jag inte känt honom så länge. Men så underbar som han är,så är det svårt att inte tycka om honom så himla mycket som jag gör, han är så himla underbar och snygg.

Nu ska jag spendera ett tag med att läsa en massa fina bloggar tills jag blir för trött och hoppar i säng.



Gammal fikabild från någon gång när jag fikade med Susanne och nu blev det Susanne utan att jag ens tänkte på att du heter Devinia numera! Ursäkta mig för att jag tänker att du heter Susanne ibland fortfarande, för längesedan då hon fortfarande bodde i Örnsköldsvik och vi fikade alltid på Lundbergs och Lundbergs+ Reuterdahls är mina absoluta favoritfik i Örnsköldsvik för det är hembakat,gammaldags inredning och billigt. Hur bra som helst och jag skulle ljuga om jag skulle säga att jag inte saknar henne. Det gör jag. Jag saknar att fika med henne och bara prata om allt och ingenting. Men jag vet att hon har det bra med hennes pojkvän och hennes lilla pojke i Gränna och när jag har mer pengar någon gång så ska jag hälsa på henne. För du är verkligen en jättefin vän som jag aldrig vill tappa bort. <3

Puss.

sofia schöön

åh, gränna är ju en jättefin stad! bara det är ju en anledning att hälsa på hos din vän. ;)

2010-01-25    18:20:22    http://sofiazim.blogspot.com/
Erika

Vi måste gå till reuterdahls för jag har hört att de har chokladsemlor och en sådan måste jag definitivt smaka ;)



Kramis!

2010-01-25    19:01:41    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback