Om en helg

2010-01-10 | 23:47:17 | Direktlänk | Glädje | 2 Kommentarer
Jag har haft en underbar helg. Förutom fredagen som inte kanske blev den allra bästa men den blev ju fin på kvällen i alla fall. I lördags fikade jag på mitt favoritfik Reuterdahls eller ett utav av mina 2 favoritfik med Sanna och Robert. Drack supergott te, de har nog det bästa utbudet utav te där! Åt en supersmarrig smörgås med grönsaker och brieost på och en liten chokladkaka som var dundersuper god. På kvällen blev det fest och vi var uppe till kvarti sju i morse och bara pratade om allt och ingenting.

Den här söndagen har vart slapp och jag har ätit god mat, pratat med min fina pojke som jag träffar på fredag oj vad overkligt det känns men verkligt ändå! Innan jag träffar honom ska jag träffa tre fina brudar som jag tänkt träffa ett tag, men min fina pojke han får mest tid och det är ju rätt så självklart att han får det! På fredag får jag antagligen kramas och sånt fint fast det får jag ju göra med de andra jag ska träffa med, men känns ju mest speciellt med honom fniss.

Imorgon blir det att gå på banken, handla mat, packa och sånt där. På tisdag åker jag iväg och oj vad skoj det ska bli!

Just nu lyssnar jag på en fin lista och pratar med han den fina och min fina vän Lenita. Ska nog inte sova alldeles försent ikväll.

Puss!

marie

Hi hi vad spännande att träffa han! antar att du inte kommer blogga under resan, så det blir spännande att höra sen när du kommer hem! vilken dag återvänder du förresten? tänkte när vi ska fika? :)

2010-01-11    01:26:13    http://lillbrun.blogg.se/
sofia schöön

ska skriva brev till dig ikväll!

fast du kommer ju inte få det förrän du kommer hem från gbg igen, men ändå. :D

2010-01-11    18:54:37    http://sofiazim.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback