En liten torsdagskvällstanke.

2010-01-07 | 22:33:09 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer
Innan jag blev förälskad i världens finaste människa, så tänkte jag träffa en människa till i Göteborg. Men sen så insåg jag att jag vill spendera så mycket tid så möjligt med honom och det är ju mer än rätt. Så jag skrev till en tjej att vi inte kunde träffas längre, hon har jag aldrig träffat heller. Jag fick det omognaste svaret och jag känner att jag gjorde rätt beslut. Men sen inser jag att såna där människor är inte värda mig. Jag behöver människor som gör mig glad,som jag får ut något utav och jag känner mig glad över att de flesta människor gör mig glad, min familj,mina vänner, min förälskelse och de tre fina flickorna jag ska träffa i Göteborg och en massa andra människor i mitt liv förstås och ni som kommenterar min blogg gör mig alltid lika glad.Jag har haft det jobbigt i mitt liv och jag vill inte umgås med såna som gör mig ledsen eller som jag inte har något gemensamt med. Jag väljer ju själv mina egna beslut och bestämmer över min egna fina resa till Göteborg. Hennes ord var bara töntiga och icke genomtänkta och jag ångrar mig inte ett dugg för mitt beslut.

Jag vet ju att jag är en bra människa som vill vara alla till lags och jag är aldrig elak. Så jag kan inte se mig själv som dålig. Jag ser mig själv som en bra och fin människa. Jag är värd att få må bra så är det!:*

Jag kommer ha det dunderfint i Göteborg ändå. Jag kommer ha det helt fantastiskt och på tisdag åker jag då får jag träffa Fina Anna som jag pratat med sen i Oktober eller något sånt. Hela resan kommer bli fantastisk är jag säker på och jag behöver det här. Få komma bort lite till en fantastisk stad och bara ha det underbar i några dagar. Träffa Anna som nog kan bli en vän för livet, Träffa Else igen som är fin och ta en fika med en fin tjej och att träffa han som jag är så himla kär i.Det kan nog inte bli bättre än så ♥.

Bisous.

Emma

Åh du är en fin människa du. Kommer bli underbart att träffa dig på Onsdag :)<3

2010-01-07    22:49:25    http://ynklig.blogg.se/
Linda

Hrrm vad töntigt att inte kunna ta en sån grej... kram på dig också och jag hoppas att din resa ska bli jättebra <3

2010-01-07    23:24:37    http://taggtroden.blogg.se/
Angelica

Du skriver verkligen så bra. Känner igen mig mycket i det du skriver, det är fint med sådana bloggar!

2010-01-07    23:29:03    http://angelicayouknow.blogg.se/
Anna

kommer att bli fantastiskt!

2010-01-08    15:31:38    http://splashingthewine.blogspot.com
sofia schöön

du gjorde helt rätt sak, fina du. jag menar, är man kär så är man, och då måste man ju satsa på det. :*

2010-01-08    16:43:35    http://sofiazim.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback