En liten lista om 2009.

2010-01-08 | 00:33:43 | Direktlänk | Blandat | 5 Kommentarer
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten. Gick på bal. Satt uppe på ett tak med en vän, åkte till Göteborg och en massa mera fint.



Balklädsel.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften.

Vilka länder besökte du?

Inga tyvärr men drömde om Paris väldans mycket.

Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010?
Kärlek och ett jobb. Flytta hemifrån, resa mera. Fast jobb får jag ju snarare skylla mig själv. Det handlar ju mest om att ta sig i kragen allt det där.

Vilket datum från 2009 kommer du alltid minnas?

15 december då jag fick smset att han också är förälskad i mig.

Vilken var din största framgång 2009?

Jag vet inte riktigt. Sluta vara så himla rädd. Känns inte riktigt som jag hade några framgångar då. Var väl mest motgångar om jag ska vara helt ärlig.

Största misstaget?
Ingen aning. Hade jag gjort något riktigt stort misstag hade jag väl kommit ihåg det.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag hade förkylningar och en rejäl influensa och jag har inte skadat mig alls. Gick kanske bara lite sönder på insidan där i depressionen på våren.

Bästa köpet?

Köpte mycket fint men min grå stickade tröja var ett riktigt bra köp. Billig var den också och varm är den med.

Vad spenderade du mest pengar på?
Fika antar jag :).

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag och Emilia tog upp kontakten med varandra igen och att jag hittade en helt underbar människa som är kär i mig och som jag är kär i. Ihh och snartsnart ses vi!!!!!!

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?

Lars winnerbäck-Hugger i sten
Jag vill inte suddas ut- Annika Norlin
Epilepsy is dancing-Antony and the jonsons

Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år?
Svår fråga. Men gladare var jag nog i alla fall på slutet av året och efter jag tagit studenten :).

Vad önskar du att du gjort mer?
Rest. Hånglat.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Oroat mig.

Hur tillbringade du julen?
Hemma med min familj som vanligt :).

Blev du kär under 2009?
Fniss. Det blev jag där i december :).

"ÅÅÅH GUD VA JAG BLIR LYCKLIG NU!!! JAG ÄR FÖRÄLSKAD I DIG MED!!!"


Favoritprogram på TV?

Haha, BONDE SÖKER FRU HELT KLART! Missade inte ett avsnitt :) och Sveriges fulaste hem med Simon och Thomas mmm.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej, jag hatar inte människor.

Bästa boken du läste 2009?
Norweigan wood helt klart med Haruki Murakami.

Största musikaliska upptäckten?

Åh, men jag vet inte. Så mycket musik jag har upptäckt det här året. Men jag säger väl Ane Brun åh.

Något du önskade dig och fick?
OJA! Massor! Blev glad över allt ju men Adjö Herr muffin av min finaste syster hihi. <3

Årets bästa film?
Paris Jet Aime. Åh så fin film ju.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Gick på stan med min fina syster Sanna och köpte fina kläder på nyöppnade Gina tricot. Åt god middag hemma och umgicks med Carro. Åkte sedan på fest hos Robert och gick sen ut på krogen :).



Fotograf:Sanna

Hur skulle du beskriva din stil 2009?
Färgglad som vanligt :). Mysig!



Hängde i skogen lite med min äldsta syster då kan man vara sådär färgglad :). Fotograf:Min syster Elin

Vilken kändis var du mest sugen på 2009?
Haha. Jag var inte sugen på någon speciell. Jag är alltid sugen på Audrey Tautou i mina drömmar.

Vem saknade du?
Lenita, Susanne och Jonas som jag träffar alldeles för sällan men jag vet att de alltid finns där ändå och att vi inte glider ifrån varandra och i år ska jag besöka dem alla. Vore ju finast att få åka till Gränna där jag aldrig har vart och åker jag till Sthlm och träffar Jonas är det ju nära till Lenita så länge hon bor i E-tuna :).

De bästa nya människorna du träffade?
Som sagt ingen är bäst. Men bästa nya människan jag lärde känna vet ni nog vem det är <3.

Daniel

Vilket år! ;)

2010-01-08    08:51:00    http://danielfagerholm.webblogg.se/
Linda

Jag tycker att du verkar ha gjort stora framsteg med din självkänsla och att du verkar trivas bättre med dig själv nu jämfört med i början av 2009. Jag ser i alla fall en stor skillnad i hur du skriver :)

2010-01-08    10:41:34    http://taggtroden.blogg.se/
Felicia

Sv: Jag vet inte om du vill låna eller köpa den. Men jag såg attden finns på cdon för 99 kr. Annars borde den finnas i vanliga butiker, om inte,kolla internet.



Vilket bra år du verkar haft, trots allt!

2010-01-08    11:16:21    http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Erica

Du har så ruskigt vackert hår. Är otroligt avundsjuk, hihi :)



Kram

2010-01-08    14:07:52    http://sagolikaerica.devote.se
Hanna

Försa bilden är HELT helt helt fantastisk!

2010-01-08    15:09:51    http://helh.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback