Det är mörkt ute men snön lyser upp i vintermörkret.

2010-01-31 | 18:17:16 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Det gör ont i mig. Fast kan inte riktigt sätta fingret på var det gör ont. Känner mig deppig. Orkar inte tänka på allt. Slappar mest idag och vill ha fantasi till att hitta på något att göra, fast kommer inte på något särskilt. Sover för länge på dagarna och önskar han bodde närmare mig så jag bara kunde gå över till honom och kramas <3. Måste ta tag i mitt liv. Drömmer mig bort. Tänker för mycket ibland och har svårt att sova, men somnar tillslut ändå. Men ska i alla fall ta en promenad med pappa och hundarna ikväll och titta på I en annan del av Köping och något program på svt play och i morgon ska jag kliva upp tidigare. Man kan ju inte bara sova bort dagarna och jag är glad över att jag inte alltid har deppiga dagar. För är ju ofta glad nuförtiden. Men man kan ju inte alltid vara glad. Ska nog se några till The L word avsnitt idag också, fast snart har jag sett klart hela första säsongen och sen när jag har mer pengar, ska jag köpa alla andra med :).

Puss.

Erika

Jag har haft en sugig dag idag jag med. Tänkte ta en promenad men iddes inte så jag har mest bara surat inomhus, hehe!



Men du, nu när du är jobbsökande så skulle du kunna leta jobb i gbg? Du har alla chanser nu att flytta var du vill. (och om du flyttar dit så kan jag komma och hälsa på och shoppa ;o)



Kramar!

2010-01-31    20:22:40    http://morgondimma.blogg.se/
Daniel

Skänker en varm kram

2010-01-31    22:09:13    http://danielfagerholm.webblogg.se/
TWINS

hoppas att det blir vår snart =)

2010-01-31    23:00:54    http://lizzyochbecky.blogg.se/
Popitop

Nu har jag hittat dig! Åh, vad spännande, att du också har en blogg. Jag läser och jag läser. Nya ord och nya bilder lägger sig som ett rosa skimmer på insidan. Under det rosa täcket. Där själen min bor.

2010-02-01    00:34:20    http://popitop.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback