2009, Juli-September

2010-01-03 | 23:52:31 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Juli:


Började Juli med att åka på Arvikafestivalen för tredje året i rad :), där jag fortsatte att njuta utav livet, träffa fina människor, hångla med en fin pojke, bli kallad för plupp och annat fint. Arvikafestivalen var lika fint som vanligt.



Sedan några dagar efter jag kommit hem från Arvikafestivalen så åkte jag till min fina vän Lenita som nu hade flyttat hem till Eskilstuna. Där jag spenderade några fina dagar tills jag åkte hem igen för att börja jobba på mitt sommarjobb.



Köpte en himlarns fin rosett, pappa och jag åkte på en massa loppmarknader och mina lediga dagar när jag inte jobbade spenderade jag med att ta det lugnt eller att åka på loppisar. Juli var en himlarns fin månad med lite jobb.



Köpte ett par jättefina blommiga strumpbyxor. Som ni nog har märkt så är mitt favoritmönster blommigt!!!

Sedan i slutet på månaden efter en fest åkte jag hem till hans stuga, han som jag tyckte om och vi hade det mysigt och det är också ett sommarminne jag aldrig glömmer. Sen blev jag förälskad och förträngde det än en gång eftersom jag trodde ingen skulle kunna bli förälskad i mig.

Augusti:

Fortsatte jobba, var på morfars nittioårskalas och jobbade ännu fler helger. Frågade om extrajobb där men nej, så blev det inte. Så jag njöt utav friheten istället och gjorde fina saker resten utav månaden, det lilla som var kvar utav den, eller halva månaden var kvar efter jag slutat jobba. Längtade efter min lön. Träffade Luffy två gånger och vi satt uppe på ett tak och det var himlarns fint och han och jag borde träffas oftare.



Samma dag som jag hade umgåtts med Luffy och det var en himlarns fin dag förutom att det började ösregna när jag skulle cykla hem.

September:




Köpte ett par fina blommiga leggings hihi.

Sedan klippte jag mig igen. En annan frisyr den här gången och jag blev himlarns nöjd också.



Köpte en jättefin och gosig klänning och det var väl september. Livet var himlarns fint och jag njöt bara utav friheten och hade inte så himlarns mycket ångest. September var nog en fin månad den med. Pappa fyllde år också.




sofia schöön

så sjukt fint med blommiga leggings!

2010-01-04    17:55:52    http://hellozimzim.bloggspace.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback