En minst lika fin Lördag som fredag har jag haft idag. Livet leker! :*

2010-02-14 | 00:36:41 | Direktlänk | Dagens outfit | 5 Kommentarer





(Jag tittar ned och säger något roligt till min syster så jag börjar skratta. )



(Jag har världens utväxt och borde färga håret, men funderar på att färga något annat än rött nästa gång, men det återstår att se,kanske blir brunt också eller rött igen.)

Idag har jag haft världens finaste lördag eller världens finaste hade den vart om jag spenderat den med min pojke men finfin har den vart i alla fall! Än fast jag vart rätt trött, för sov inte så många timmar inatt men nu är jag pigg igen. Kunde inte somna som vanligt, men tillslut så. Promenerade på stan med min kära fader och fick lite fina kläder för att jag är så himla snäll och söt eller nått :* Fniss. Vi promenerade sedan till Farmor och Farfar, där vi fikade och sen betalade pappa räkningarna åt dem, eftersom det var därför vi skulle dit, hehe. Sen åkte vi hem och åt middag, smarriga grytan blev det med ris till och mumsiga grönsaker.

Jag fick fint brevpapper av mamma som hon vann på mötet idag när hon köpt lotter och oj, så vardaglig min blogg blivit men vad tusan, jag skriver ju inte bara om mina dagar i min blogg och det är ju ändå min blogg så jag skriver ju om vad jag vill i den. Sanna var också här och åt middag, trevligt värre!
Sen åkte vi hem till henne och bakade JÄTTEGODA muffins och smarriga kakor, inget utav de muffinsen eller kakorna hade vi bakat förut, men det blev lyckat och Sannas choklad och chili te från lidl var smarrigt.

Sen när klockan slog 23.00 åkte jag hem igen då pappa kom och hämtade mig. Hängde upp tvätt och hamnade här för bara en stund sen och min dag har vart hur fin som helst och morgondagen kommer nog bli himla fin med. Fina dagar är nog det bästa som finns. Det är helt fantastiskt med fina dagar faktiskt och idag tittade jag bara litegrann på melodifestivalen, är ju inte direkt så att man måste se det varje vecka haha.

Puss på er ni söta som kommentarerar i min blogg och mest puss på min finaste pojke <3.




sofia schöön

hihi, nej, vem orkar se alla delfinalerna?

2010-02-14    02:22:57    http://sofiazim.blogspot.com
Becca

Ååå fin! Så fina kläder!!



Jaa :D jag hade en jättefin lördag! Så härligt.

Ja ibland är det verkligen svårt att slita sig från alla fina bloggar.

Hoppas du får en riktigt fin söndag idag :)

Kram till dig!

2010-02-14    08:51:31    http://beccatroll.blogg.se/
linnea//toothpaste

åh, vad många söta klänningar du har!

2010-02-14    15:31:50    http://toothpastexs.blogspot.com
Angelica

Röstar för röd hårfärg! :) du passar megabra i det, men du passar säkert i brunt med!

2010-02-14    21:41:43    http://liillasyster.blogspot.com
p

får jag fråga var du har köpt den blåprickiga tröjan? :*

2010-02-18    13:35:56    http://autumnpromises.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback