Tre fina små saker en kall vinterdag.

2010-02-22 | 22:28:22 | Direktlänk | Fina små saker | 5 Kommentarer


Min mamma är världens sötaste! Idag när pappa och jag kom hem från stan så såg jag ett paket på mitt rum eller att det var något som var inslaget i någonting och gick till köket och öppnade det och det var den här finfinfina spegeln som jag hade sett i helgen, inne på Indiskas hemsida och sa till mamma att jag tyckte den var fin och då frågade jag varför hon hade köpt den till mig och då svarade hon för att jag är så duktig och hjälper till så mycket här hemma. Åh så himla gulligt! Jag blev glad i magen och det är mitt badlakan som syns i spegeln och det matchar ju spegeln med,fniss.



Fick nya sittkuddar också av min pappa för de sa eftersom jag inte har några möbler typ på mitt rum så kunde jag få sittkuddar som var på rea och himla fina, nu fattas det bara några andra större kuddar där också, sen är min myshörna komplett och sen är det bara släcka rummet och tända ljus. Självklart ska man ju dricka te där också :).  Sittkuddarna jag hade innan var så himla tunna så de gick knappt att sitta på hehe.





Bara för att nyligen var jag på clas ohlson och de bytte batteri i min klocka för endast 20 spänn för det som batteriet kostade, jävligt najs! Går man till typ Ur och Penn eller något, byter de för nästan en hundring, helt sjukt, att de kan ta så dyrt där för att byta ett ynka batteri, tur att man vet att de gör det gratis på Classes och jag tog en kedja från ett annat halsband, så nu har jag mitt fina klockhalsband! Så himla fint och jag köpte klockan på Saris gammal och nytt i somras för kanske en tjuga, sjukt värt!:)

Solace

de sittkuddarna var skitfina!

2010-02-23    17:31:22    http://solacement.blogg.se/
thejenny

Ja tack till din sjukt fina spegel!

2010-02-23    17:47:21    http://thejenny.blogg.se/
ROXANNE

de där kuddarna/stolsdynor var mycket söta :>

2010-02-23    19:44:33    http://kissamiss.blogg.se/
Vicky

Sittpuffarna var underbara!

2010-02-25    22:29:40    http://vivresavie.blogg.se/
m

åh vilket underbart klockhalsband va. blev alldeles kär. har nog aldrig tänkt på att man kan ha en klocka sådär. hih.

2010-03-01    16:58:35    http://chokladstaty.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback