Tisdagnatt och jag sitter här invirad i mitt täcke med ett glas oboy och lyssnar på trevlig musik men mest av allt vill jag bara ligga och kramas med dig, det vore så himla fint. <3

2010-02-09 | 23:59:18 | Direktlänk | Tankar | 9 Kommentarer
Känns redan som den här veckan kommer bli värdelös. Hej negativitet. Man ska ju vara positiv och nej jag blev inte sjuk. Men jag fryser som tusan som vanligt alltså och nu känner jag för att klaga lite här. Lyssnar på en fin vårlista som Lenita gjort åt mig. Tänker på honom. Vill ligga i hans säng, kramas,pussas,hångla, hålla handen när vi är ute och går, prata om allt och ingenting, titta på fina filmer, saknad gör ont, det gör det, det gör förjävla ont, så ont att det gör ont. Jag hoppas vi kan ses snart igen, för jag behöver dig och du behöver mig, vi gör varandra glada helt enkelt och jag är helt dunderglad över att jag hittat någon som är så fin som du.

Jag är less på vintern, jag vill ha ljus,sommar,värme nu, men det blir väl vår snart och allt blir härligt igen! Tänk om vi spenderar sommaren tillsammans, det vore så himla underbart, få spendera alla årstider med dig, speciellt sommaren. Så himla underbart det vore. <3

Idag har jag skrivit brev, det var himlarns trevligt, brevskrivande är alltid fint och alla hjärtans dag är en överskattad dag än om man har en kärlek eller är singel, jag menar, det är ju bara en dag för att man ska handla mer, onödiga grejer, när man bara kan baka en kaka istället och bjuda på eller skicka ett gulligt sms. Man kan ju liksom visa kärlek till den man älskar, till sina vänner,familjen, vilken dag som helst resten utav hela året.

Jag borde ta tag i mitt liv men jag hinner, vi borde kramas inatt i din stora gosiga säng och vad tusan ska man lägga det här inlägget i? Det får hamna i tankar, för det handlar ju om allt möjligt tusan. Dricker ett glas oboy. Gott. Kanske ska gå och sova, fast kommer inte lyckas ännu, så ska fortsätta att läsa en massa fina bloggar, tänkte jag, det är alltid trevligt och jag skulle vilja ringa dig inatt och säga att du är underbar, men jag kan ju inte ringa eftersom jag inte vill väcka dig, då du sover och du ska veta att du är världens finaste pojke, du är så fin så ibland förstår jag inte att du vill ha just mig, men det vill du och jag vill ha dig med, för du är helt underbar.

Jag borde börja skriva igen, det var längesen nu, måste få tillbaka skrivinspirationen. Men den kommer väl när jag minst anar det. Nu ska jag lyssna vidare på den fina musiken och morgondagen blir nog bättre, får hoppas fler budar på mina auktioner, det vore fint, vissa är ju ute i sista sekunden liksom.

Puss och jag har tappat blogginspirationen lite, men man kan väl inte ha den jämt där liksom och jag är less på att blogg.se är cp när man ska kommentera andras bloggar då och då, hoppas det ordnar upp sig snart och när man ska lägga upp inlägg ibland, det funkar typ inte, hoppas det ordnar upp sig! :)

Eftersom inlägget bara innehåller en massa lång text som ni antagligen inte orkar läsa, men det spelar ju ingen roll, men ändå, jag avrundar med en liten bild som vanligt i mina inlägg som bara är text,text.

Bild från sommaren 2006.






anna

härlig bild :) du ser så glad ut!



sv: tack! jag har foton i hela min lägenhet, älskar det :)

2010-02-10    10:22:41    http://addspirit.blogg.se/
a

tack så mycket för brevet, det kom igår!

2010-02-10    11:14:18    http://www.voulang.blogspot.com
Angelica

Det är roligt att läsa dina långa texter :)

2010-02-10    11:29:40    http://liillasyster.blogspot.com
Daniel

Hoppas glada energin återkommer!

2010-02-10    12:52:17    http://danielfagerholm.webblogg.se/
maria

åh du är verkligen så himla söt charmig dina olika frisyrer och kläder

2010-02-10    13:44:29    http://mkms.blogg.se/
Erika

Tur att du inte blev sjuker. Men fryser gör jag också nu när det är så kallt.

Börjar bli bra less på att frysa hela tiden.



Less på blogg.se också som ska strula. Hoppas att de fixar så att det funkar smidigt någon gång. Det vore trevligt.



Kramar till dig!

2010-02-10    21:08:10    http://morgondimma.blogg.se/
sofia schöön

sjukt fin bild. <3

2010-02-10    22:33:48    http://sofiazim.blogspot.com/
Felicia

Usch. Inspirationen är verkligen inte på topp den här årstiden. Inte när det är grått i alla fall. Så fint du skriver. Och du har helt rätt om alla hjärtans dag. Och suck blogg.se... Men du är alltid lika fin!

2010-02-10    22:51:27    http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Ellie<3

åh vilken härlig bild:D

2010-02-11    21:12:45    http://fluffiis.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback