Onsdag

2010-02-17 | 15:10:06 | Direktlänk | Tankar | 8 Kommentarer
Idag är ingen bra dag känns det som, därför sov jag alldeles för länge. Men ska i alla fall göra allt som jag tänkte göra idag, för gör jag massa saker, då känns det bättre i alla fall och jag hade fått en anonym kommentar i min blogg när jag loggade in här idag och jag förstår inte varför folk väljer att vara anonyma, det är så himla fegt och irriterande när dem är det och jag väljer att inte svara på din dumma fråga, för det spelar väl inte dig någon roll om jag svarar på den eller inte....  Fast nu gör jag det ändå,så du inte skriver samma kommentar igen.Du fick mig att känna dåligt samvete över den också.. Men har man en blogg får man räkna med att det kan komma konstiga kommentarer ibland. Eller konstig var den väl inte. Skitsamma. Om ni nu vill veta vad den här personen hade kommenterat så stod det "varför är du inte hos din pojkvän när du ändå inte gör något speciellt på dagarna?".

Jadu, anonym, han bor långt bort så det är inte så himla lätt, jag kan inte direkt bara säga nu ska jag gå hem till min pojkvän eller ta bussen till honom och vara där på en timme. Det krävs lite planering om du förstår Anonym. Anonym, jag gör en massa saker på dagarna än fast jag varken har jobb eller pluggar, hushållsysslor,skriver brev,promenerar,pysslar, lagar mat, bakar osv. Det finns faktiskt alltid saker att göra och jag förstår inte varför du undrade för det angår ju liksom inte dig heller och jag ska ta mig i kragen och ta tag i en massa saker, det är dock lättare sagt än gjort, men när jag gjort det kommer det kännas bättre och nu ska jag ta tag i den här onsdagen och hej idag behöver jag peppen, känns som den inte finns där, vaknade på fel sida hehehe.

Punkt.

Puss på er.

Becca

Kommentarer kan verkligen påverka en så himla mycket..

Hoppas din kväll blir bättre än morgonen!

Ja, tack :) jag sov sött inatt! Hoppas du får en bättre dag imorgon.



Kram!

2010-02-17    16:18:19    http://beccatroll.blogg.se/
anna

sv: jag ska börja jobba heltid på teliasonera :)

2010-02-17    17:06:57    http://addspirit.blogg.se/
Anonym

Förlåt, jag tänkte bara att du kanske kan stanna hos honom en månad eller två, om du nu saknar honom så mycket som du skriver. Jag ville bara väl. Förlåt igen..

2010-02-17    18:13:07   
Ida

Hej Lisa!



Har kollat in på din blogg några gånger. Kul att läsa. :)



Tråkigt med den där kommentaren. Man ska inte lägga energi på sånt. Kul att du hittat kärleken iaf. Var det i GBG han bodde?

2010-02-17    18:16:57   
Erika

Anonyma är fegisar.

Men jag brukar driva med dem istället.

Det bästa hitills var den som retade upp sig på min skoskmak, hehe. Där fick jag några "gratis" inlägg att skriva.



Jag har svårt att ta dem på allvar. I en anonym kommentar finns liksom ingen "substans".

Är den elak är det dessutom bara någon liten stackare som inte är speciellt nöjd med sitt liv och som inte kan hitta på något annat "roligt" än att vräka ur sig dumheter.



Så ta det inte så hårt när du får dem.



Kramar!



2010-02-17    20:46:19    http://morgondimma.blogg.se/
Little Peaché

sv: men eller hur var det fina inredningsbilder! En dag så ska det bannemej se ut så hos mig!



puss

2010-02-17    21:32:48    http://littlepeache.webblogg.se/
sofia schöön

men fy fan en sådan jvla rövig kommentar! varför har folk inget bttre för sig egentligen?! har man inget snllt att sga borde man inte sga något alls. :(

och för att svara på dina kommentarer: det r lugnt med paketet, om det r så långt till ica så fattar jag ju att det kan vara jobbigt. :* och jag skulle jttegrna trffa dig någon dag, någon gång! kanske i sommar, vem vet, då kanske jag har massvis med tid!

2010-02-18    10:03:13    http://sofiazim.blogspot.com
Mea

Måste bara få säga att jag verkligen gillar din design! Superfin! :)

2010-02-20    17:51:08    http://frostblomma.bloggspace.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback