Onsdag

2010-02-24 | 23:12:26 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Hej produktiv dag eller litegrann åtminstone! Dammsugade hela huset igen och sorterade en massa tvätt med min kära fader! Fast han vek alla handdukar och badlakan för han klagade på hur jag vek dem och jag kan väl säga att jag kanske inte är den bästa på att vika saker och ting, det blir väl inte så bra alltid haha. Minns i gymnasiet då jag skulle vika kavajen och lägga ned den i lådan,som vi hade alla saker i då vi åkte ut på olika skolor och spelade. Då sa Edit, teaterläraren som jag hade åt mig hur jag skulle vika och vek istället hahaha. Jag fick ett väldigt fint brev av en bloggvän som jag svarade på. Var på soptippen och tur att pappa och jag är så himla snabba, så vi slapp stå ute i 20 minus en längre stund hehe.

Fast vi hade ju såklart kläder på oss, en norrlänning klarar all kyla, bara man byltar på sig en massa kläder först förstås! Fast jag har inga täckbyxor så brukar låna mammas typ en eller två storlek förstora och dra upp dem, helt sjukt högt för att inte tappa dem eller som när jag har pappas täckisar hahahahaha. Måste skaffa ett par någon gång.  Sedan har jag druckit varm choklad med marshmallows och grädde, hej lyx, druckit te, promenerat med min kära hund som varje dag förstås, smsat kärlekssms, färgat håret, men missade såklart några ställen som vanligt, men tror inte det är något som märks hehe.

Smörjt in mig med ansiktskräm som mamma hade, så ansiktet känns värsta mjukt och lent nu :). Har vart nyttig idag med, då jag inte ätit några mackor, känns himla bra gjort utav mig haha. Tur det finns fil :).  I morgon ska jag ta en fika med Marie och det blir nog lika trevligt som vanligt! Nu ska jag roa mig med att läsa bloggar ett bra tag, trevligt värre. Har renbäddat också, så blir dunderskönt att lägga sig sen!



Bara för att jag har världens gulligaste hund som blir 8 år i Maj hihi och bilden är sen Oktober 2007.

Kyss.


marie

Yes, imorn blir trevligt :)

Troligtvis har jag bil imorn också ifall vi vill någonstans man inte orkar gå till, vad det nu skulle vara.... men ja vi ser väl ;)

Klockan 14 då?

2010-02-24    23:51:28    http://lillbrun.blogg.se/
Jeanette

Ni ser ut att ha det riktigt mysigt på bilden :)

2010-02-26    15:59:36    http://interruptedfashion.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback