Mysig fredagskväll

2010-02-26 | 23:20:07 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck, dricker varm choklad fast egentligen varm oboy, borde göra riktig varm choklad istället. Men var för lat för det och äter mumsiga tekakor från Lundbergs så himla gott deras bröd är med smör och ost på, tråkigt jag vet, mycket godare med grönsaker på men ibland är man lat och lite godis. Nu ska jag läsa en massa bloggar och njuta utav mitt fika. Läser alltid bloggar på kvällen, mysig kvällssyssla och i morgon ska jag umgås med Carro, det blir finfinfint och idag har det snöat en massa här, usch, nu vill jag faktiskt inte ha mer snö, vill ha vår nu ju och oj vad tråkig min blogg har blivit, men äsch, den kan alltid bli bättre :).



Fast allra mest vill jag ju ha sommar, bild från sommaren 2007 vid Höglandsjön.

Puss

nicolina

jag vill också ha sommar, verkligen. har aldrig önskat med såhär mycket innan. det är bara för att denna vintern har känts så himla lång.

2010-02-27    12:29:52    http://somettbrevutanslut.wordpress.com
Linnéa

åh, sommaaar:')

2010-02-27    19:50:28    http://obalans.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback