Lördagnatt

2010-02-28 | 01:18:30 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Lyssnar på Kent som jag gjort hela kvällen eller några timmar nu i alla fall. Längtar så tills på onsdag och jag tänker minsann piffa upp mig och vara lite fin inför konsert och för att promenera runt i Gävle. Fick nyss ett gulligt sms av min man, åh han är så underbar och jag är trött. Så ska snart gå och lägga mig. Har läst en hel hög med bloggar, druckit jordgubbste, ätit kvällsfika för några timmar sen och har ont i magen, men det går nog över. Melodifestivalen var väl ingen höjdare ikväll som vanligt, men Peter Jöback var gosig och Anna Bergendahl var himla bra och duktig tyckte jag. Nu blir det nog att gå och borsta tänderna och sen lägga sig i sängen och läsa lite, innan jag somnar.



Jag drömmer om ett snöfritt land och om en vår som skulle kunna bli fantastisk och en sommar med, längtar tills jag kan gå ut barbent igen och ha min fina somriga femtiotals kjol på mig, som jag tydligen får stor rumpa i som min syster säger, fniss, men det gör ju ingenting.

Bild från: Maj 2009

Puss

nicolina

gillar din kjol väldans mycket. faktum är att allt som är blommigt gillas. :)

2010-02-28    10:20:20    http://somettbrevutanslut.wordpress.com
Hannan

vilken himlahimla fin kjol! och jag röstar för alla, fniss. puss

2010-02-28    11:18:05    http://musikpolis.blogg.se/
kickan34

men vilken fin kjol! Riktig somrig! :) längtar! :)

2010-03-06    19:30:20    http://kickan34.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback