Idag gjorde jag nya fina collage som pryder min vägg nu och när jag skaffat mer färgat papper, blir de ännu fler fina collage! :)

2010-02-20 | 22:52:29 | Direktlänk | Pyssel | 2 Kommentarer


De här fina bilderna pryder min dörr nu :).



Jag har världens fulaste tapeter som jag förstörde ännu mer med att klottra på när jag var yngre, när jag gick i 8an eller nått och var sjukt deppig, så nu döljer jag det hela med fina bilder på väggen istället :).



Det är så himla snygga modebilder i BON! Åh, det finns hur många bilder som helst där också. Älskar BON för alla deras fina bilder och att de inte är mycket reklam eller sådär heller.



Den översta bilden till vänster satt där sen förut och när jag var mindre som sagt, var det kul att förstöra tapeterna. HEHEHEHEH. När jag flyttar hemifrån lär väl mina föräldrar tapetsera om kanske eller inte haha.



Mums mums :).





Tycker den här bilden blev bättre utan blixt faktiskt.



Men såhär ser den ut med blixt och det blev bah värsta blixten över hela och hej fula kluddet.


emmi

Hot stuff! gillare ♥

2010-02-21    13:53:31    http://eyegasm.devote.se
sofia schöön

åh vad fint med kollage!

jag kkladdade också sönder mina väggar i 8:an. läskigt va? ;D

2010-02-21    17:57:12    http://sofiazim.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback