Fredag och den här dagen har jag mest slappat på +bakat supergod snickerskaka och kikat på tv med min kära pappa+målat naglarna fina och röda igen!

2010-02-05 | 22:50:21 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer


Sköna kläder är det bästa alltså och jag har min mammas tjockissockar på mig som hon fick när hon fyllde år i höstas. Dundermysiga.



Jag har sölat på min t-shirt då jag har ätit massa choklad idag, marängsviss med hemgjord chokladsås såklart och snickerskaka och mjölkchoklad gottigt och på helgen får man frossa :) och hej jeansleggings skrevet haha och just nu lyssnar jag på Jonathan Johansson, tack Anna som jag hittade sån bra musik genom woho! Att hitta ny musik är trevligt :),fast lyssnar på Kent nu eftersom pappa satte på nyaste Kent skivan precis heh. Nu läser jag lite bloggar och ska nog ta mig en kopp te snart eller kanske lite saft och jag mår fint just nu och sånt är alltid trevligt. Nu ser jag framemot imorgon då jag ska äta lunch med mina föräldrar som aldrig blev av i onsdags och sen ska jag bara ha en lugn hemmakväll igen och titta på Melodifestivalen eftersom det är ju i Örnsköldsvik hihi, men jag har i alla fall inte köpt någon biljett hahaha, sån nörd är jag inte, nöjer mig med att titta på tv!

PUSS och glöm inte att kika in mina auktioner på tradera här
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=927136&listtype=0 Ska lägga upp lite mer någon dag också :).

johanna

åh, raggsockar är så mysiga!

2010-02-05    23:26:59    http://johannaohre.blogg.se/
Little Peaché

sv: jo men visst ät tightsen från hm! jag älskar dem!



kram

2010-02-11    13:37:41    http://littlepeache.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback