Det är natt och klockan är alldeles för mycket och jag borde gå och lägga mig.

2010-02-11 | 03:02:01 | Direktlänk | Tankar | 10 Kommentarer
Men jag är inte så trött ännu för jag sov alldeles för länge idag med som jag gjort de senaste dagarna. Men i morgon då jävlar eller jag menar, jag ska åtminstone inte sova tills det redan hunnit blivit eftermiddag. Att sova till 12 är okej, men sen är det dags att stiga upp. Nu har jag läst en massa fina bloggar. Lyssnar på den fina spotifylistan och Lenita imorgon eller någon dag ska jag göra en fin till dig med! Drömmer om saker och ting jag kan hitta på imorgon, ska skriva en lista på saker jag ska göra i morgon, för det jag har tänkt ut, då kan det bli en väldigt fin dag i mina tankar i alla fall! Blev stört glad över att människorna som vann mina traderaauktioner betalade in väldigt,väldigt snabbt! Bara några till som ska betala, men det är ju lugnt ännu för de gick ju ut idag. Har en filt på mig som luktar hund och är en massa hundhår på, har man en labrador som släpper hår så får man räkna med att det är hår lite överallt, fast det är ju typ alltid hundhår överallt, det kan vara på alla möjliga konstiga ställen, nä, ska borsta min kära hund i morgon också. Ska nog strax gå och lägga mig och läsa lite i en underbar bok och sen försöka sova och hoppas att jag inte behöver ligga och vrida och vända på mig i hundra år innan jag lyckas somna. Det är när man ska sova jag önskar jag hade hans varma, fina kropp bredvid mig, då somnar jag mycket snabbare och tryggt och tänker inte på en massa saker och ting+att om vi ligger i hans säng så är den mycket skönare än min,fniss. Tänkte avsluta det här inlägget med en sån där liten lista och sen en liten bild på det.

Dagens vill ha: Hångel med dig och pengar men det kan man ju inte bara få sådär.
Dagens klädsel: Först jeansleggings sen blev det mjukisbrallor,t-shirt och kofta.
Dagens frisyr: Bara vanligt utsläppt rufsigt.
Dagens händelse:Soptippen med pappa, herrans vad festligt! :) och ett fint telefonsamtal med min pojke och andra ting som jag pysslade med.
Dagens låt: I Want you to want me- Dear Companion
Dagens saknad: Världens finaste i världen, Lenita, min syster som jag inte umgåtts med på ett tag nu och säkert flera stycken till. Åh,måste umgås med folk nu, knappt umgåtts med någon på ett tag förutom mamma och pappa då heh. Känner mig fett ensam nu haha, fast jag egentligen inte är det, heh, men alla känner sig ju ensamma ibland.
Dagens dummaste: Inget särskilt.
Dagens sjuka:Lite depp om man får kalla det för sjuka.
Dagens drog:Ingenting.
Dagens roligaste: Inget. Förutom telefonsamtalet det var väldans fint.
Dagens köp:Inget.
Dagens godis: ÅH, banan,mörk choklad som jag smälte i micron,lite vaniljglass och lite maränger, gotteligottigt! Ibland får man ta vad man hittar när man blir sugen på nått smarrigt och min chailatte som blev sjukt god!
Dagens humör:Sådär, fast sen blev det bättre i alla fall.
Dagens ord:Fint, fast det är nog alltid dagens ord.



Eftersom det är vinter så kan jag väl bjuda på en vintrig bild då och hej lilltjejen som bara är femton år! Bild tagen februari 2006 och jag hade börjat exprimentera med håret i en massa extremhårfärger och gjorde det massor under hela det året och blev mobbad i skolan för att jag stack ut, men det sket jag i, utan körde bara mitt eget race och började gymnasiet samma år, där man fick gå precis som man ville! Vilket var lovely!


PUSS




m

sorry. jag är distraherad av vardagen. ska skriva till dig. måste skriva till dig. måste skärpa mig. har redan ett brev skrivet i väskan men har bara inte köpt frimärke och sånt. fan <3

2010-02-11    08:43:14    http://chokladstaty.blogg.se/
beabea

tack :*

Du måste prova chailatten på espresso house i alla fall. Tvingar dig.

2010-02-11    08:44:09    http://peterstormare.blogg.se/
Cheapo

Så fin text under bilden!

2010-02-11    10:11:32    http://cheaapo.blogg.se/
anna

gullet! <3!

2010-02-11    11:27:01    http://splashingthewine.blogspot.com
Karoline

Fina, söta Lisa. Jag älskar dina kommentarer ju! TACK, blir alltid lika glad :)

2010-02-11    11:32:14    http://ikarolineshuvud.blogg.se/
Madeleine

Haha ja. dom första nätterna var jag också väldigt rädd på nätterna men nu har jag vant mig ^^

och tack! :*

2010-02-11    12:52:58    http://maddemodig.blogg.se/
Erika

Hund och katthår med för den delen hittar man överallt. Trots att jag aldrig har haft djur i denna lägenhet så hittar jag ändå hår här.

Men jag antar att de följer med i kläderna när jag varit till hemling och klappat på de små lurvisarna =)



Kramis!

2010-02-11    19:46:40    http://morgondimma.blogg.se/
Kalle

15 vårar ser man på.. tror inte ens jag äger en bild på mig som 15, eller nåt mellan 10-25 haha!

2010-02-11    20:35:07    http://www.vibbkalmar.se/bloggar/kalle-nilsson/
pelle

oooh, det där banangrejen lät ju bra gött :D

2010-02-11    21:13:39    http://pellespersonliga.se
Linn

sv: ja visst är de härliga? :D

2010-02-12    08:44:34    http://linnsejj.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback