Dagens aj och dagens fina

2010-02-02 | 21:29:53 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Min dumma mage som gör ont, men jag tror vi ska ha våran vetekudde någonstans som man kan värma och ha på magen. Jag hatar mensvärk, men mens är bra för då har man inget barn i magen och kroppen funkar som den ska!

Men dagens fina är mitt hår som är lockigt just nu sen jag duschade förut. Det blir alltid lockigt när det torkar. Det är fint tycker jag! :)

Nu ska jag lyssna vidare på Lasse Lindh.

Ps: vetekudde är det bästa, dunderskönt för en ond mage!:)
Puss

Neha

Haha precis, men det är så mycket jag vill göra i vaket tilstånd också

2010-02-02    22:29:23    http://nehaexponerar.blogg.se/
sofia schöön

åh, skulle också vilja ha en vetekudde just nu. det är så himla kallt!

2010-02-03    15:55:23    http://sofiazim.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback