Torsdagens klädsel typ samma som igår nästan.

2010-12-02 | 22:59:10 | Direktlänk | Dagens outfit | 6 Kommentarer

(Hihi, idag hade jag och pappa likadana skjortor på oss,fniss, han har köpt dom på Jula i somras, flanellskjortor är det bästa som finns alltså, den här kostade bara 50 kr också! Måste köpa fler flanellisar snart.)
Idag så har jag fyllt i en undersökning, jättespännande, vad man tyckte om polisstationen typ, jag gjorde nytt leg där i somras och då fick man en undersökning nu man skulle fylla i, duschat och lyxat med scrub och sånt trevligt, tagit det lugnt, åkt på det superstora varuhuset, nä alltså jag ljuger lite, var på Elgiganten, ÖOB och någon ny affär där inne+ skokanonen. Det blev lite shopping, eller för pappas och Sannas del mest, men det blev mest nyttogrejer typ mat, tvål och lite annat sånt där och en finfin tomte! Tjocksockar också. Sen har jag gjort en uppgift och skickat in, en enkel en, man skulle bara fundera över lite saker och ting. Ätit laxsås och pasta till middag, så himla gott. Vart irriterad på en person, namnet säger jag inte,ifall den här personen skulle läsa min blogg, men det vore konstigt, det tror jag inte men.

Sett på Leilas Home Delievery <3 och nu ska jag gå och göra lite kvällsfika alldeles snart och läsa en massa bloggar. Är trött också, men kan ju inte sova redan, känns ju tråkigt haha. Imorgon får jag se vad som händer, blir väl hushållssysslor, kanske brevskrivning och lite annat smått och gott. Kommer säkert vara irriterad i morgon igen också, men jag kan ju inte låta bli att vara det heller,då denne är så himla mhmgm man kan ju inte låta bli att bli det liksom. Grr.

Får hoppas jag får hem 2 julklappar som jag köpt också till en fin person också.

Puss.

Hanna

Vilka gosiga kläder! Jag äger nästan inga skjortor men varje gång jag ser någon med det vill jag kramas.



Åh, laxsås och pasta.. det är grejer det! <3

(Och så: Förlåt för mitt sjukt dåliga svarande! Du är fin som fortsätter skriva fina kommentarer trots att jag inte tar mig tiden att sitta ned och svara. Kramkramkramkramkram)

2010-12-02    23:12:03    http://helh.blogspot.com
Karoline

tack för ditt flitiga kommenterande på min blogg Lisa! Jag blir så glad för varje litet ord! Kram

2010-12-02    23:37:04    http://ikarolineshuvud.blogg.se/
Malin

Vilket gulligt tryck på tröjan/t-shirten/linnet. :)

Åh, jag väntar också på att få hem en julklapp som jag köpt till min kompis. Borde inte ha köpt den på internet, för jag är egentligen för otålig för att vänta på att den kommer. Och lite paranoid - tänk om den inte kommer innan jul?

2010-12-03    00:13:30    http://prassel.blog.com
Anna

sv: tackar!

2010-12-03    00:19:15    http://hejjagheteranna.blogg.se/
lashnoblom

billigt och bra flanellskjorta det gillas. :D

2010-12-03    23:45:38    http://lashnoblom.blogg.se/
amandadesiree

åh, mysigt med flanell. jag äger också ett par. och det där linnet var också väldigt fint.

2010-12-04    15:44:55    http://amandadesiree.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback