Onsdag och ikväll var det spänning i Bonde Söker Fru och jag drack upp resten av äppleglöggen till helgen blir det att smaka hjortron eller svartvinbärs glögg :). Eller båda två kanske!

2010-12-08 | 23:03:09 | Direktlänk | Dagens outfit | 6 Kommentarer
Hej fin ljuslykta och helt ofixat hår, därför är det sådär rufsigt och fluffigt för jag duschade igårkväll och hunden kom med också.
Såhär snygg kan jag vara i håret haha!

Idag klev jag upp försent, satt och läste posten ett ganska bra tag, tittade i Panduro Hobby som jag hade fått hem, åh så mycket jag blev sugen på att köpa, ska nog köpa något nån gång i alla fall, läste Hemmets Journal som mamma fått idag, ett brev också som jag hade fått, åt frukost det blev äggmackor, havregrynsgröt som inte var så god, te och oboy, dumleoboy som jag hade köpt på ÖOB, mumsigt värre. Sen har jag fixat med tvätt, disk, pluggat, lagat mat, vi åt varma mackor och sallad till middag idag, det var mums.

Fått en ny design på min blogg av finaste,bästaste Devinia också, beställt en prenumeration (ordet som jag alltid stavar fel på, men tror det kanske blev rätt nu.)  3 nummer på Damernas värld för man skulle ju få 2 läppglans från FACE och lite andra saker! Massa bra saker :).  Tittat på Julkalendern, Bonde Söker Fru, suttit här, pluggat ännu mer,skickat mejl, kvällsfikat, ja en bra onsdag helt enkelt. I morgon blir det mer pluggeliplugg! Ska satsa på att bli klar med en uppgift i alla fall, så börjar jag med den andra på fredag, fast jag gör bakvänt och gör andra först och sen första, dom är helt olika varann så det spelar ju ingen roll.
Nu ska jag läsa bloggar och kanske dricka lite te, blogga lite till också.

Puss!

Hanna

Hur Gullig Design Som Helst!



Vad pluggar du? Kram!

2010-12-08    23:23:01    http://helh.blogspot.com
catarina

det är så kul att läsa att du pluggar nu :) men förstår även att du sysselsätter dig med annat emellanåt, det behöver/måste man. hoppas det går bra/kommer gå bra för dig! <3

2010-12-08    23:41:38    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Devinia Euvel

Vad glad jag blir över att du är nöjd med designen. <3

Hur känns det förresten att ha börjat plugga igen?

2010-12-09    00:10:07    http://devinia.se
Mimi

Ååh vad fin ny design, älskar den!

2010-12-09    00:17:37    http://lobotomimi.blogg.se/
Lenita

tjusig design! vad duktig devinia är.

2010-12-09    14:18:48    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com
Anna T

Designen är verkligen jättefin :D Devinia är bäst.

Hoppas hon vill göra en design till mig någon dag med ^^!



Svar: Jaaa, jag har kommit fram till att söndagen blir bäst :D, har lite grejer å göra på lördagen typ julklappshandling förhoppningsvis. Men söndag blir mysigast ^^ bra avslut på veckan!

2010-12-11    12:33:32    http://annatjernstroms.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback