Mitt 2010 i en lista.

2010-12-28 | 22:07:12 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
hur var ditt år?

under 2010..

Har du gråtit? - Ja.
Har du skrattat? - Ja.
Har du sovit i tält? - Japp! :)
Har du sovit under bar himmel?  - Tyvärr inte.
Har du varit på Gröna Lund? - Nä.
Har du varit på Liseberg? - Nä
Har du varit på Kneipbyn? - Vad är det för något?
Har du varit utomlands? -  Tyvärr inte.
Har du varit i en annan stad? - Haha,ja.
Har du bott hemma? - Mm, gör det fortfarande heh.

under 2010..
Har en vän dött? - Nä som tur är inte!
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja.
Har du sökt tröst hos en vän? - Mjo.
Har du sovit över hos en vän?  - Jorå!
Har du varit kär i en vän? - Nä, eller lite småförälskad fast inte nu längre.
Har du fått mer en fem nya vänner under året?  - Det tror jag nog.

under 2010 har du..
Har du pussat någon? - Japp.
Har du varit tillsammans med någon? -Japp.
Har du varit kär i någon? - Ja. Fast inte nu längre.
Har du  sovit med någon av motsatt kön? -Japp.

när har du som mest..
Gråtit under 2010? - Ingen aning.
Skrattat under 2010? - Vet jag inte heller.

denna månad..
Har du varit kär? - Nej.
Har du kysst någon? - Haha, ja eh.
Har du pussat någon? - Mm.
Har du kramat någon? - Flera.
Har du skrattat? - Självklart.
Har du gråtit? - Tror jag nog. Fast jag vet faktiskt inte.
Har du varit glad? - Japps.
Har du varit ledsen? - Jo.

när..
Grät du senast? - Vet inte.
Skrattade du senast? - I Lördags skulle jag tro.
Duschade du senast? - För en stund sen.
Lyssnade du på musik senast? - Just nu.
Hade du kul senast? - I helgen.

vem..
Kysstes du senast med?  - Nån kille bara öh.
Kramade du senast? - Min hund hihi.
Pratade du i telefon med senast? - Vet inte.
Fick du sms av senast? - Carro.
Hade du tråkigt senast? - Idag.
Kommer du ifrån? -  Högland,Örnsköldsvik.
Heter? - Lisa
Hur gammal är du? - 20
När fyller du år? - 3:e oktober
Tycker du om någon just nu? - Flera.
Jag samlar på? - Minnen och annat trevligt.
Gröna eller röda äpplen? - Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen?  - Ingen.
Vilken tid gick du upp idag? - Alldeles försent.
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja.
Har du sovit ensam inatt? - Ja.
Har du strumpor på dig nu? - Nej.
Hur svarar du i telefon? - Hej det är Lisa Edlund, men det beror på vem som ringer.
Vad ska du göra ikväll? - Jag ska hänga här en stund, sen får jag se.
Vad ska du göra imorgon? - Träffa Carro, låna böcker, kanske shoppa lite? ;), plugga, köpa alkohol kanske.
Var vill du bo när du blir stor? - Det får jag se! Finns massa ställen jag skulle kunna bo på.
Vad vill du bli när du blir stor? - Vet inte riktigt ännu, men bagare kanske?
Är det okej att gråta? - Verkligen.
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar.
Skulle du göra om du vann en miljon? - Massor. Spara, åka utomlands osv.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Haha, nä.
Har du piercing? - Ja.
Har du tatuering?  - Nej.
Vill du gifta dig? - Ja, nån gång kanske.
Vill du ha barn? - Mm:).
Solar du ofta? - Haha, nä.
Är du bra på att laga mat? - Jadå.
Gillar du att dansa? - Ja.
Hur vig är du? - Inte så vig.
Vilken är din favoritglass? - Choklad är alltid gott.
Tror du på ett liv efter döden? - Nä.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvälls och Morgon ibland.
Vilken ögonfärg har du? - Brun-Gröna.
Vilka hårfärger har du haft? - Alla typ nästan.
Är du beroende av något ? - Mat som alla andra :).
Senaste låten du hörde?The Plan – Embrace Me Beauty
Brukar du bädda sängen? - Faktiskt :). 
Har du kysst någon under den senaste månaden? - Mm.
Vad var det senaste du sa? - Vet inte.
Saknar du någon nu? - Ja.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback