Juldagens festande del 3 och sista delen! :)

2010-12-28 | 01:13:39 | Direktlänk | Glädje | 0 Kommentarer
Spexar sig haha! :) Förlåt för bilden, om ni hittar den här får ni säga till, jag tycker den är skojsig!
Bruden ville inte vara med och hennes kille och jag fick smaka på Irish Coffee mums var det!
Hennes kille tog kort på mig och jag tyckte väl inte den blev så värst bra men jag bjuder på det här, fyllebilder är grejen alltså haha. Det dåliga med Merry Can var att de inte hade något dansgolv inte den kvällen, men de kanske aldrig har det, trist som tusan, men de spelades bra musik och jag orkade inte gå på parken och betala 180 spänn, nu kunde jag ju gå på Merry Can och kom in gratis ;), Men nästa gång blir det nog Olles eller så! Bästa stället ju.
Spex och bruden som inte vill vara med.



Spex!



Glömt namnet på killen men han var Taxi och A-T som fixade in oss ;).

Det var den trevliga kvällen det! :)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback