Hänga i pyjamas del 3, men den jag fick i julklapp nu hihi.

2010-12-31 | 02:11:00 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Nyduschad, nyrenbäddad säng med nytt påslakan, mjukt hår,trötthet,sovdags alldeles snart, så jag kliver upp i tid, läser igenom uppgifterna och skickar in dem, orkar inte nu när jag är så trött. Sen göra i ordning sig, intill stan, hämta legitmationen som jag glömde i stan på systemet tydligen i Onsdags, klantigt. Sen på kvällen blir det festligheter, det blir nog fint. Men nu ska jag läsa lite mer bloggar. Sen drömma om fina pojkar kanske.

Uppdatering: Orkar inte hämta legget idag, så ska vara duktig och göra det på måndag istället! Får hoppas det inte blir krogen eller så ikväll heh.

Puss.

marie

Lite klantigt att glömma legget på systemet :p

Hoppas du får en bra kväll var du nu ska!

2010-12-31    15:09:20    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback