Hänga i pyjamas del 2 och gult nagellack. Bilderna togs i går när jag hade lite tråkigt.

2010-12-29 | 22:14:02 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Visar upp mina gula naglar hihi.
Idag fick jag hem ett blått nagellack som var finfinfint som ska pryda mina naglar nästa gång som jag också köpt billigt på tradera. :) Hej fina kofta jag köpt för typ 30 eller 35 kr på Röda korset :). När jag skrivit klart om min hembygds kyrka till religonen så kommer ett inlägg om min trevliga dag, i morgon ska jag jobba hela dagen och göra en fördjupning, till nästa kurs ska jag ha bättre planering! Men då har jag ju lärt mig det i alla fall. :)

sigrid

du är fin!

2010-12-30    00:00:31    http://sigridsolis.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback