En slapp, lite seg, lite bakfull Söndag med många tankar.

2010-12-26 | 21:55:27 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Vår fina Adventsljusstake. :)
Mums Kanelbulle doft ljus!
Tända ljus är alltid mys!
Vi har skaffat en platt TV, min far chockade mig i torsdags med att köpa en. Systrar i Jeans gick på tv så jag kikade lite på den.
Mös i mina tofflor, nu har jag tjocksockar på mig i stället, har skrivit brev till Sofia, kvällsfikat och ska nog göra lite glögg snart, haft för mycket tankar som snurrat omkring, sovit, vart trött, är fortfarande trött. Har ångest. Eller en massa tankar. i veckan måste jag plugga som tusan verkligen! Så jag hinner färdigt tills på fredag, men det ska nog gå bra hoppas jag. Ett inlägg om festen igår kommer upp sen nån gång också, nu ska jag nog fortsätta på Årssummeringen eller bilder från tonåren, får se vad det blir! Jag älskar min nya kamera också, håller på att lära mig den lite just nu :).
Puss!

krille

sv:

ja, de är finfina! :D

2010-12-26    22:20:12    http://ellirk.blogspot.com
catarina

sv. ja, himla fin bok alltså.



& kul att du gillade nagellacket :*

2010-12-26    22:26:46    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Jessica

Loppis är the place to be för teälskare! Och finasakerälskare :) Jag går inte tillräckligt ofta egentligen, så underbara som de är!

(och förlåt förresten jag tror att jag misslyckades när jag kommenterade och skrev i fel inlägg, haha.)

2010-12-26    22:28:30    http://litesocker.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback