En lista och jag borde sova lite.

2010-12-20 | 01:19:00 | Direktlänk | Blandat | 9 Kommentarer
Har du pojkvän/flickvän? - Nä.
Har du kramat någon 2010? - Haha, ja massor.
Har du hatat någon 2010? - Jag hatar aldrig folk. Jag ogillar istället.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - Ja.
Är du kär nu? Nä.
Kan du vissla? - Jajemensan!
Har du en dildo? - Hahaha. Det svarar jag inte på.

Äger du mer än 10 par string? - Äger inga string, riktiga trosor är mer min grej!
Äger du en mascara? - Ja till och med flera stycken.
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - Haha, verkligen inte.
Är du en fjortis? Nä, tror jag väl inte ;P.
Är du emo? - Ja, alla är väl emo då och då. Hehe.
Är du brat? - Haha, verkligen inte.
Gillar du vältränade killar? -  Jag tror inte det är min grej riktigt, alltså lite tränade kan väl va snyggt men inte sådär sjukt vältränad.
Gillar du tjocka/överviktiga killar? Nä, fast egentligen bryr jag mig inte så mycket. Men jag dras inte till det.
Gillar du nörd-killar som pluggar? - Är det nördigt att plugga? Enligt mig är det nördigt att spela WOW och sånt. Plugga är väl bara bra att dom gör? :) Så dom blir bildade eller blir något som de vill bli!

Gillar du tjejer? - Ja, fast har dock aldrig vart tillsammans med någon. :(
Är du bisexuell? - Jag tror det i alla fall? Jag tänder på flickor och har vart kär i flickor, fast jag har aldrig haft sex med en tjej så egentligen vet jag väl inte.
Har du över 10 bhar? - Det har jag nog.
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - Haha, ja!
Vem ringde dig senast? - Pappa förut idag.
Vem kramade du senast? - Pappa.
Vad drack du senast? - Orientaliskt Kanelte, hittade en påse faktiskt. :)
Vem var ditt senaste KK? -Haha, jag har ingen kk? Eller vad menas med den här knäppa frågan?
Är du allergisk mot någoting? - Kiwi och säkert massa mer.
Är du sexmonster?- Verkligen inte.
Pinsamma frågor för dig nu? - Nä.

Namn: Lisa
Smeknamn: Majs sen flera år tillbaka eller Majsan. Fast inte så ofta jag kallas för det nu.
- Födelseplats: Örnsköldsvik
- Ögonfärg: Brun-grön med svarta prickar i.
Hårfärg: Brun röd men måste färga om det snart,snart!
Längd: 171
- Skostorlek: 40
Vikt: Det vet jag inte, då jag slutat väga mig, vi har en våg hemma men jag vägar mig inte på den, jag gömde den uppe i en garderob så jag inte skulle få för mig att väga mig. Då skulle ångesten komma och allt skulle bli lite jobbigt tror jag.
Höger- eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: Vågen
Skor som du bar idag: kängor och tofflor.
Rädsla: döden och en massa mer som jag inte orkar komma på just nu.
Målsättning: En massa saker, först flytta hemifrån, få slutbetyg, få jobb på fik, få mig en kärlek :* fast det är väl ingen målsättning men haha.
När somnade du: Halv fyra eller något igår ehe.
- McDonalds, Max eller Frasse: Max!
- Singel- eller dubbeldejt: Singel!
Choklad eller vanilj: Choklad!
Svär du: Då och då.
- Sjunger du: Det händer!
- Duschar du varje dag: Varannan dag och ibland varje dag och ibland mer sällan om jag är latast i världen, men oftast varannan.
- Röker du:  Nä.
Har du testat röka? Ja
- Tror du att du någonsin varit kär: Ja.
Gillar du skolan: Går inte i någon skola, eller jag pluggar ju religon b och ja, det är helt okej! eller ganska najs, men nu måste jag ta mig i kragen ordentligt.
Tror du på dej själv: Ja.
Tycker du att du är hälsosam: Då och då, inte alltid förstås.
- Gillar du åska: Nej.
Spelar du något instrument: Nä.

Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol: Typ inte.
Gått på dejt: Nä.
Shoppat: Ja
- Ätit en hel ask müsli: Nej
Ätit sushi: Nej
- Stått på scen: Nej
Blivit dumpad: Nä.
Stulit något: Stjäl aldrig.

Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull: Ja
Blivit upptäckt under "akten": Haha ja på urkult ;P.
Blivit kallad hora: Ja, när jag var mobbad, fast förstår inte varför.
- Spytt offentligt: Ja
Haft trekant: Nä. Är mer för tvåsamhet.
- Ramlat i skogen: Ja, på festival.

I framtiden..
- Namn på barn: Elsa skulle kanske vara fint eller något.
-Vad vill du bli när du blir vuxen: Bagare eller något helt annat.
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: Ingen.
- Antal gånger har du varit med i tidningen: Några gånger.
Antal saker du ångrar: Några saker ja.

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? - Ja.
- Gnälla: Ja då och då.
- Skrika: Nä.
Sova: Ja det är väl klart? :)
Ha ångest: Ja då och då.
- Skada dej själv med flit: Det hände för flera år sedan senast eller så och typ jämt när jag var 14 eller nått. Usch. Fast slutade väl inte med sånt förrän jag var 16 kanske.
- Vilja dö: Nä, men när jag var yngre. Konstigt.
- Drömma mardrömmar: Det händer.
- Drömma sexdrömmar: Typ aldrig :(.
- Ta droger: Haha, verkligen inte.
- Försöka vara annorlunda:
- Klä dig i svart: Inte ofta alls.
Gå i skolan: På distans förtillfället.
Röka: Nä.
Ljuga: Nä eller jo då och då typ hur man mår och lite annat. Men inte så mycket annat.
Hata folk: ogilla men inte hata.
Lita på folk: Oftast men inte alltid.

När..
Åt du senast: Vid halv elva eller nä åt en chokladbit för en stund sen.
- Läste du en bok senaste: För några dagar sen.
- Köpte du något senast: I veckan

Vem..
- Saknar du: Fina vänner.
Vill du döda: Ingen
- Rörde dej sist: Hemlis!
- Vill du slå: Ingen
- Vill du kittla: Ingen
- Vill du prata med: Flera.
- Skrek du till sist: Skriker typ aldrig.
- Vill du vara som: Vet inte.
- Sårade dej senast: Ingen särskild.
- Vill du bli galet full med: Hm, jag vet faktiskt inte. :) Jakob kanske.

Har du..
- Tvångstankar: Det har väl alla?
- Någon annan psykisk sjukdom: Nä.
- Skadat någon: Nä eller man har väl vart dum nån gång.
- Brutit några ben: Nej
Egen dator: Nej
- Gjort bort dig rejält: Japp
Bra självförtroende: Då och då. Oftare än förut i alla fall!

Daniel

Roligt att läsa mer om dej!

2010-12-20    07:01:15    http://danielfagerholm.webblogg.se/
Lena

Svar: Tack så jättemycket för alla fina listor!

2010-12-20    09:13:53    http://lenams.blogg.se/
Anonym

hejdär! jag tycker om din blogg jättemycket & sådär, men bloglovin fungerar inte hemma (det är ju jullov & sådant trams nu, dvs ingen skoldator), så tro inte att jag slutat följa dig bara för att jag kanske inte kommenterat på ett par dagar. <3



pyss, danni / www.fuckyeahskinnybitch.blogg.se

2010-12-20    09:52:02   
marie

"Ramlat i skogen". Haha, tänker bara på urkult xD

2010-12-20    11:17:49    http://lillbrun.blogg.se/
maria

va fin din blogg blivit!

2010-12-20    11:34:38    http://mksm.blogg.se/
Mimi

FIn lista, jag kanske snooor den! Kram!

2010-12-20    16:34:10    http://lobotomimi.blogg.se/
Kakan

Gillar den här listan, tror jag snor den! ;)

2010-12-20    21:56:22    http://kak4n.blogspot.com
Denana

Roligt att läsa :)

2010-12-21    09:29:05    http://denana.blogg.se/
ia

Fin du är (:

Du har fått mig att bli sugen på septum igen! haha

2010-12-21    21:25:10    http://makethemwonder.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback