Dumt på en söndag.

2010-12-19 | 15:34:34 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Jag håller på att bli förkyld, så idag ska jag bara ta det lugnt, skriva ett sista brev och plugga lite. Dumt att bli förkyld nu. Hoppas jag inte blir förkyld. Fast jag är täppt i näsan och har ont i huvudet, fryser också. Så jag var tvungen att ställa in filmkvällen ikväll :(. För vill ju inte smitta ned någon annan liksom. Hoppas jag inte blir förkyld, isåfall bara litegrann, ingen sån där dum dunderförkylning, när jag måste städa, plugga och baka i veckan.  + att det är ju Julafton nästa fredag! :).
Puss nu ska jag sitta här och nysa ännu mera. Hehe. Måste luska ut vad jag ska baka till jul idag också, blir väl lite julgodis och någon kaka. Hejrå!

Skywalker.

när du får texten sådär justify, vad är det för kod du använder?

2010-12-25    11:04:35    http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback