Del 8 av 12, 2010, Augusti!

2010-12-26 | 23:59:59 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer



Posade lite i natten och hade nyfärgat hår.



Marie på Urkult vid forsen, nybadad! :)



Nybadad tjej på Urkult, badade dock bara en gång i år, men nästa år får det allt bli fler!



Göra lite lunch. Här var vårt Camp, nästa år blir det inte nykteristcampet, men vi smögsöp ju ändå liksom ;).



Fulla bra tjejer!



Röda tjejen på Urkult.



KRAA som var superbra på Urkult och Urkult var höjdpunkten i hela Augusti och på hela sommaren!



Mysigt på sista natten under Urkult!



Kände mig snygg en natt.




Tunna leggings och fina tunna sommarklänningar <3.



Det var så himla varmt på nätterna så jag hände i trosor och linne en natt och fotade mig själv heh.





Tog hål i ena örat igen och det läkte fint den gången! :)



Köpte ett fint linne som dock blev fult efter första tvätten typ. Dumt!



Åt smaskig mjukglass!



Köpte en underbar skjorta som jag älskar!



Spexposade lite på mitt rum och vikarierade som lokalvårdade 2 veckor och sen hörde de inte utav sig mer och jag hörde inte heller utav mig, men sen började jag ju plugga lite nu, ska söka massa jobb sen och nu ska jag fokusera på pluggandet! Vikarierade lite i September också hehe.



Var i Umeå med Carro och Sanna, här knasar jag mig lite, shoppade massor! :)

Fotograf:Sanna



Var på fest hos Anna samma kväll och invigde en av mina favoritklänningar. :)

Fotograf:Robert

Det var Augusti det, fortsättning följer!

milja

tusen tack!

2010-12-27    00:39:32    http://hatboxpolaroidrabbit.blogspot.com/
Daniel

Alltid lika fin!

2010-12-27    12:38:45    http://danielfagerholm.webblogg.se/
marie

Urkult <3

2010-12-27    21:29:10    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback