Bilder från Juldagens festande. :) Del 1.

2010-12-27 | 23:54:17 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer
Först blev det förfest hos en brud som heter Sara. Fotograf:Sanna, jag var glad :D.
Jag hade mina fina strumpisar. <3 Fotograf:Sanna


Fezt! Fotograf:Sanna
Glada tjejen bah! Fotograf:Sanna



De fulla killarna och kvällens citat "Är du sverigedemokrat, då kan vi inte knulla" Hahahahha. Fotograf:Sanna


Posa litegrann! ;D




Bruden ville inte vara med hehe.

¨

Hej jag dricker varm och kall som smakar smaskens och spexar ;D.

Del 2 kommer snart, jag tog en hel del bilder i lördags alltså. :D


Anonym

Söt ;) jätte söt

2010-12-28    00:41:46   
catarina

vad gulligt du matchade din kofta med hjärtan & strumpisarna med samma mönster :*

2010-12-28    09:27:36    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
emilia

coolaste strumpbyxorna du ligger inne me :O!

2010-12-28    11:07:18    http://nollfemnolltva.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback