April 2010, del 4 av 12.

2010-12-20 | 15:04:13 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Jag var hos den där killen jag höll kär fast det var inte så kul, det blev inte som jag hade planerat och jag upptäckte nya dåliga sidor utav honom.  Jag tänkte åka intill Göteborg och träffa fina vänner men jag hade typ inte råd, hemma hos honom gjorde vi inte så mycket och han satt vid sina spel, jag var bara blind och kär, men på insidan mådde jag inte så bra, fast vi tog i alla fall solskenspromenader och åt glass, jag fick smaka på Sushi, vi var på fotomässa, gick och fikade på ett himla trevligt fik i Göteborg, umgicks med hans vänner och såg en film som var lite hemsk The Wall hette den, var på en fest, jag hade mycket på insidan som jag aldrig sa så det gjorde också att det gjorde ont där på insidan. När jag kom hem så pratade vi inte så mycket med varandra, men jag skickade en fin födelsedagspresent till honom. Men när jag kom hem i mitten på April så åkte vi till IKEA dagen efter och det var himla fint!
Sanna storshoppade som vanligt ;). Fotograf:Robert
Såhär såg jag ut den dagen och den här klänningen har jag sölat nagellack på fast den tänker jag använda till våren ändå igen. Fotograf:Sanna


Det hade blivit vår och här är en utav mina klädslar i April. Fast nu har jag slängt dom där leggingsen för de är så himla slitna.
Var snygg i håret också, men jag tror inte så mycket mer spännande hände i April. Jag kom hem från killen jag var kär i och det var vår.

marie

The wall, som i pink floyds film? Den som var på min önskelista? :P

Den är sjukt bra. Fast man bör inte se den så ofta då man blir väldigt nedstämt av den :/

2010-12-20    21:10:29    http://lillbrun.blogg.se/
Anonym

Åh, jag fick julklappar idag! <333 TACK! Tänker dock inte öppna dem förrän på fredag. :)

2010-12-20    21:30:49   
maja.

åh tack så mycket kära du!

2010-12-22    23:38:48    http://maajis.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback