-

2010-12-06 | 23:15:11 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Ny stil och storlek på texten i min blogg nu. Värsta bra blev det. Tack fina Catarina! :) Hoppas ni gillar det också! Inte lika jobbigt att läsa nu kanske :).

catarina

haha Lisa då, :*

snart skriver jag ett brev bannemej! (a) det är väl på tiden nu, har rätt mkt jag skulle vilja få ner på papper. <3

2010-12-06    23:16:34   
Mimi

Ser fint ut!

2010-12-06    23:49:11    http://lobotomimi.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback