Små fina saker.

2010-08-26 | 21:14:44 | Direktlänk | Fina små saker | 2 Kommentarer
Köpte fina örhängen idag för 19 kr. Rea is the shit. Längtar tills jag får byta örhängen :). Eller ja örhänge, på ena örat då heh!
Sött ljus som pappa o mamma köpte åt mig när de var på macken i Mellansel efter de vart hos morfar i Bredbyn. För några veckor sen. Fast jag vet inte riktigt om det där stämmer. Jag tänker mig inte som sån, fast jag kanske är sån. Men jag vet faktiskt inte. Förstår inte varför det står sådär. Mitt namn kanske betyder det eller något hehe. Fint i alla fall.
Fick hem en massa brevpapper idag. Det var mer än vad som syns på bilden. Fast den här gången kostade det inte 5 kr direkt. Men med tanke på att det stod 65 brevpapper och jag betalade 50 kr, så är det himla billigt med tanke på hur dyrt det är i en bokhandel att köpa brevpapper. Tradera är bästa grejen! :)

A.

åh, galet snygga örhängen!



sv: okej, då gör jag så! ville bara höra vad du tyckte kändes bäst! :) ja, skoj att du vann! t-shirten är superfin verkligen!

kram på dig!

amandadesiree

åh, brevpapper är så mysigt.

2010-08-27    22:12:04    http://amandadesiree.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback