Fredag

2010-04-23 | 18:27:57 | Direktlänk | Tankar | 7 Kommentarer
Klev upp "tidigt" i mitt huvud, eller inte försent i alla fall, gick på stan med pappsen och fick nya skor, 2 stycken för 150 kr. Ifrån H&M såklart och köpte en present till min pojke. Tänkte kanske åka på krogen ikväll, men så himla trist att åka dit om man inte har förfestat innan, så blir väl bara hemma och tråkar. Än fast man kan ha roligt hemma ibland också hehe. Har ju någon film jag kanske kan titta på eller sådär. Min syster jobbar länge idag, så blir nog inte att jag umgås med henne. I morgon ska jag kanske på klädbytardag, men det tror jag att jag ska, bara jag hittar några kläder att skänka dit. Det är fint väder ute i alla fall. Nu blir det lite bloggläsning och en kopp te tror jag, sen en trevlig liten hundpromenix. Heheheheheh, fredagsnöje, ska följa med mamma på willys, men det är ju alltid trevligt och då kan jag ju kanske följa min syster hem kanske om vi åker dit innan sju heh. Intressant inlägg det här blev haha nä. Blir nog en bra fredagskväll än hur jag gör. Slappt och najs.

UPPDATERING:
Köpte lite nytt billigt te på Willys, det ena var mysigt, hoppas det andra är gott med, tror jag nog. Var hemma hos min syster ikväll, åt kindermaxi choklad mumsmums,brago chokladkex, drack te, havremjölk choklad festis och fick en smarrig muffins, det är typ det man gör hos min syster, äter haha och dricker te, såg på Anna Anka söker assistent och det var rätt patetiskt. Nu har jag läst alla uppdaterade bloggar och har inte så mycket för mig, leker med min piercing och borde luska ut vad jag ska dricka för något i morgon, borde egentligen inte supa men jag är sjukt sugen på det och det är fest så, har inte vart full sen nyår och jag ska sälja saker på tradera, så jag får lite moneymoney, en liten slant i alla fall. Ska kanske på klädbytardagen i morgon om jag hittar något att ta med mig med andra ord.

Puss

Devinia Euvel

sv - Jag har glass, äpple, jordgubbar och banan i. ^^

2010-04-23    18:56:21    http://ultrapid.blogg.se/
nicolina

låter skoj med klädbytardag!

2010-04-23    20:21:48    http://somettbrevutanslut.wordpress.com
Erika

Kul med nya skossingar =)



Blev inte så att jag for till Lex heller. Hade plockat ut vad jag skulle ha på mig och så poff sjönk humöret och lusten att gå ut försvann spårlöst. Så det blir hemmakväll, med någon film kanske.

Får hoppas att meadows end går vidare så kan jag åka och kolla på finalen.



Kramen.

2010-04-23    20:35:59    http://morgondimma.blogg.se/
Rebecka

Sv: Det är egentligen två par strumpbyxor; ett par gråa och ett par tunna vita med prickar. De prickiga hittade jag på Åhléns för en tia!

2010-04-23    21:31:37    http://stormsvala.blogspot.com
marie

Willys te tycker jag är så gott, iallafall apelsin, söder och grädd-rabarbet :) och mums med kinder maxi, min favvo ;D

2010-04-24    09:39:30    http://lillbrun.blogg.se/
Felicia

Din fredag låter ju lite lik min. Vi förfestade hemma själva, och var inte jättesugen på att gå ut. Men så gjorde vi det och hade bästa kvällen på länge. Klädbytardag har jag aldrig varit på, men det låter väldigt spännande!

2010-04-24    12:32:54    http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Lenita

vilket sammanträffande att ni också hade klädbytardag. jag bytte till mig fem fina plagg igår ;* hopas att du också hittar någit snyggt.

2010-04-24    13:34:53    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback