TRÅK

2009-09-04 | 19:02:04 | Direktlänk | Tankar | 6 Kommentarer
Tråkig fredag.
Jag vill festa men blir antagligen i morgon.
Regnet öser ned.
Jag vill promenera men då blir jag blöt, men ska ta en promenad med hunden sedan, men min gamhund är så seg för vi tror hon har ont i lederna. Jag vill hångla. Jag vill vara kär. Jag önskar jag var på något annat ställe vissa dar. Måste ut och resa snart. Innan jag blir galen. Jag vill klippa mig, det ska jag nog göra snart. Jag vill påbörja mina olika projekt, men då måste jag köpa lite grejjer först. Men mest av allt vill jag kramas som vanligt. Jag ska få en ny brevvän och nu har jag några stycken eller en hög. Men jag vet inte om alla kommer fortsätta skriva, eftersom vissa blir ens brevvän, skriver ett brev och sen skriver de inga fler. Får hoppas några brev dyker upp nästa vecka i alla fall isåfall blir jag glad. Jag har skrivit upp en önskelista idag, fyller år om en månad, minus en dag nu och jag kommer nog på mer fina saker att önska mig också. Jag önskar jag hade sällskap idag ifrån någon. Det är ensamt. Synd att det skulle regna. Jag kanske ska gå och läsa boken men den var rätt trög. Men har ju inte läst så himla mycket utav den ännu.

Puss.

Sandra

Fin blogg :)

hoppas du får en jätte bra fredagskväll.



Kram från mig, www.sjacovic.blogg.se <3

2009-09-04    20:33:36    http://sjacovic.blogg.se/
Moa - En magisk purt til en anan värd

Vad mysigt med brevvänner. Det var längesedan man hade sånt. jag hade en i 4 år men träffades vi och det blev skit. Synd det.

2009-09-05    14:18:41    http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Russian Doll

Bilden hittade jag på internet :) Ja regnet kan vara lite jobbigt.. :P



Du får fråga hur mycket du vill! :) Jag är 21 år, jag har inga barn, nej. Inte än :)



Den bästa sätten att lära sig engelska bra är att läsa böcker på engelska, titta på engelska filmer etc utan undertexter och det allra bästa är att vara i england ett tag förstås! :)



Franska är kul! Läste det i skolan.



Mm friheten är jätteskön ett tag, men sen blir det för mycket. Jag var lite för ledig ett tag i våras och det var lite jobbigt. Men nu har jag en massa plugg! Lyckades inte få något jobb här i england. Det är svårt med the global economic crisis...



kramar

2009-09-07    10:02:12    http://russian-doll-doll.blogspot.com/
Russian Doll

skriv önskelistan i bloggen, den vore kul att se :)

2009-09-07    14:55:50    http://russian-doll-doll.blogspot.com/
carro

vill också festa!!! Har himla tråkhelger särskilt när man går i skolan. -.- Kan vi inte hitta på nåt någon helg framöver. Behöver komma ut

<3

2009-09-08    12:56:17   
ella

ser fram emot brevet!

vad är det för projekt du ska sätta igång med? :*

puss och kram

2009-09-09    12:16:59    http://bahnhofzoo.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback