Tisdag

2009-09-01 | 21:21:38 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer


I dag var det varmt ute så jag passade på att vara lite somrigt klädd, inte redo för hösten än va! Gick på stan med systeryster och köpte en finfin klänning som jag tittat på ett tag. Prövade jeansleggings som verkligen inte vill passa min kropp, jag har för tjocka ben för jeansleggings må jag tro, men sen hittade jag ett par på cubus, fast de var förstora istället haha.
Fick ångest i spegeln inne på H&M och kände mig tjockast, jag hatar provhyttsspeglar, man får bara ångest. Fast inte alltid men ibland. Åt mumsig ciabatta med brieost på UH och smakade ben och jerrys gb glass, den var på rea! Men den var helt okej. Sen fick jag hem en fin klänning idag som är höstig. Snart ska jag rasta hunden och det är jättemörkt ute, då blir jag rädd och vågar inte gå så långt. I morgon ska jag köpa fina underkläder och ta en fika med Erika, sånt är alltid fint.

Puss!

Linda

Jag tror INTE att du har för tjocka ben för jeansleggings! Jag vet MÅNGA med mycket tjockare ben som har sådana! Du kanske har samma problem som mig - antingen för tajt runt benen och passande i midjan, eller för stort på benen och det passar i midjan! Och sen brukar det vara för konstiga storlekar på benen också, antingen passar de runt låren men inte på vaderna eller tvärtom!

2009-09-01    23:16:22    http://taggtroden.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback