Glädje

2009-09-04 | 01:22:10 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer
Min pappa sa till mig idag när vi satt och åt spisbröd med kräftost på att han ska köpa en ny dator, då blev jag glad! Han hade nämligen hittat en på rea från cdon. Jag bara woho! :). Sen så idag hittade jag ÄNTLIGEN ett par jeansleggings som satte bra och passade på mig, fick tjocka strumpbyxor av mamma och ett nytt nagellack också och vi åt godaste middagen, jag åt med champinjonfyllning, quesadillas med champinjonfyllning och ni som inte vet vad quesadillas är så är det ungefär som tacos, fast mycket godare och i morgon ska vi äta crepes till middag, blir det gott så lovar jag att lägga upp receptet :).

Jag borde egentligen sova, men jag orkar inte sova. Fast det är inte så jobbigt, men ni vet hur det är ibland.

Puss

Russian Doll

Vad kul att du gillade filmen också! :) Tyvärr har den inte kommit ut på dvd här i england än, men får ta och köpa den när jag är i sverige nästa gång.



Ben and jerry's mmm. Jag vill ha glass nu:P



Ja, jag bor i england och pluggar japanska och ryska fast jag pluggar från svenska universitet. Jag har bott här sen våren 2008.



Tack! Din blogg är trevlig också, har precis upptäckt den :)

2009-09-04    09:53:11    http://russian-doll-doll.blogspot.com/
ella

roligt med nytt nagellack. vilken färg blev det nu? vilken tur att du hittade ett par bra jeansleggings till slut. puss och kram

2009-09-04    11:35:54    http://bahnhofzoo.blogg.se/
Erika

Kul att du hittade jeansleggings =)



Japp, vi kan ta promenaden på söndag istället.

2009-09-04    17:20:20    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback