En deppig onsdag

2009-09-23 | 13:27:50 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Jag vet inte vad jag har för känsla, den är konstig i alla fall, det är något som gör ont, men jag kan egentligen inte riktigt hitta vart det gör ont i mig. Men jag känner mig bara vemodig  och inte bra på något vis också fryser jag massa som vanligt.

Ska ta en lång och härlig dusch sen och testa min nya hårinpackning, hoppas den är bra! Sen ska jag nog läsa en massa i en bra bok idag, tänkte egentligen ta mig intill stan men jag ids inte. Det får bli på fredag istället, då har jag ändå pengar+ att jag ska klippa mig.

Jag hoppas att det här går över. Jag vill inte känna att vad är det för mening med att jag kliver upp idag och känna mig gråtfärdig. Hoppas det helt enkelt bara är en dålig dag. Solen skiner ju, men jag känner mig inte bättre för det.

Nåväl hoppas ni där ute mår bra i hösten.



En bild från hösten förra året, det där är min ljuvliga höst och vinterkappa. I år blir den min vinterkappa och jag hoppas jag hittar den röda fina höstkappan på gina tricot när det kommer hit om en vecka woho.


Puss.

Susanne Euvel

sv; Ja, jag måste nog boka tid på ungdomsmottagningen fortast möjligast. :/ Puss!

2009-09-23    15:32:49    http://ultrapid.blogg.se/
pelle

Sådant där vemod känner vi alla igen. Det är jobbigt när man inte kan sätta fingret på det som grämer en, tycker jag.

2009-09-23    17:27:56    http://pellespersonliga.se
Erika

Ja, nu är det en vecka kvar tills gina öppningen =)



Jag känner mig också vemodig ibland. Särskilt nu när det blir mörkare ute.



Sv.Hennafärgning är rätt omständigt då. Jag håller mig till mood-färgerna =)

2009-09-23    20:27:55    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback