Torsdag

2009-10-22 | 22:50:28 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Jag sov för länge igen!, städat en massa, ätit risotto, druckit te, tittat på tv, skrivit brev och myst med tända ljus. Lyssnat på fin musik och imorgon kommer en vän på besök som jag inte träffat på över ett år. Men det blir fint i alla fall. Vi ska festa och sen lär vi väl hitta på annat fint. Just nu myser jag i pappas nya tröja som är jättemysig och har nyss ätit en jättegod chokladmuffins. Helt jättesmarrig! Försökte fota mig själv också, men blev inte vidare bra. Bättre lycka nästa gång. Ska nog spendera resten utav kvällen och titta på en film, fast vet inte vad jag skulle titta på, får se om jag orkar titta på någonting, annars ska jag nog läsa Kafka på stranden. I morgon blir nog en fin dag och resten utav helgen! :)

Nästa vecka eller på söndag ska jag ta tag i två saker också eller snarare jag måste och ska göra det!



En gammal höstbild sen förra hösten. Hösten är verkligen fin!

Puss


SCYTH

Hösten är sjukt vacker!

2009-10-22    22:54:45    http://scyth.blogg.se/
Karoline

Hösten är fin den. här ligger det redan ett snötäcke på småvägarna.

2009-10-22    23:29:29    http://ikarolineshuvud.blogg.se.blogg.se/
Russian Doll

<33333 kafka på stranden <3333

2009-10-23    10:07:27    http://russian-doll-doll.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback