Söndag

2009-10-11 | 22:20:04 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Slappardagen då det är helt tillåtet att slappa, jag har sett på en jättebra film nämligen The Edge Of Love. Den var hur bra som helst! Färgat håret, det blev helt okej. Lagat god rotfruktssoppa och bakat hembakat bröd. Ska baka ett annat bröd till veckan som också verkar smarrigt. Promenerat med hunden och sett på ensam mamma söker. Skrivit ett brev till en fin människa som numera är bosatt utomlands ett litet tag. En mindre produktiv dag med andra ord. I morgon vet jag inte vad som händer förutom att jag ska laga en gratäng, som jag hoppas kommer bli smarrig. Nu ska jag gå och göra några mackor och dricka något gott te av alla mina teer. Hoppas ni fina läsare har haft en fin söndag!

Puss!


Eftersom som det är höst så passar ju en gammal höstbild bra från 07 och det där var på min födelsedag och allt. Ska sälja den där jackan på tradera någon dag, hoppas jag får den sålt. Fniss.

maria

Åh långt bort!

Jag bor i Örebro!

2009-10-11    22:22:15    http://mkfs.blogg.se/
maria

Det låter bra!

Det skulle jag också vilja, eller jag SKA. Jag måste! Vi kan dansa runt lite på gatorna tillsammans när vi båda är där. Det vore fint!

2009-10-11    22:35:02    http://mkfs.blogg.se/
panda

den ser fin ut!!

2009-10-12    08:27:07    http://pandawhore.blogspot.com
Russian Doll

Åh jag har the edge of love men har inte sett den än! Ska göra det snart då om den är så bra :)



Mitt te har tagit slut! Har bara pyyyyttelite löste kvar. Måste komma ihåg att bunkra mer nästa gång när jag är i sverige, de har inget vettigt te i england!



kram!

2009-10-12    10:43:18    http://russian-doll-doll.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback