Om helgen

2009-10-25 | 21:39:09 | Direktlänk | Glädje | 4 Kommentarer
I fredags kom min vän på besök som jag inte hade träffat på över ett år. Vi ses inte så ofta. Men när vi väl ses så har vi det roligt ihop. I fredags söp vi oss fulla och lyssnade på Miss Li och Ramones. Tittade i mina gamla skolkataloger och han fick se lite andra gamla bilder och vissa var på pappa när jag hade sminkat honom haha, tittade på roliga klipp på youtube, såg Tillsammans och lite serier på hans dator tills jag höll på att somna. Så då var det läggdags. I lördags var vi sega och gjorde inte så mycket, tittade på Dansbandskampen och frossade i chips och godis, sedan shottade vi lite finsk vodka och lyssnade på knasig musik, gick intill stan i regnet och var allmänt party och lekte komiker, jag hette Kaj-Britt och Jakob blev Sven-Fredrik, vi pratade jätteroligt och hade det svinroligt på vägen intill stan. När vi väl var framme, var det astråkigt på tråkkrogen, så vi satt där ett tag,promenerade hem och skapade oss några knas personer. När vi var hemma igen drack vi te och åt mackor, samtidigt som vi tittade på Barnen på Luna och sen var det läggdags ungefär lika sent igen som dan innan, alltså vid femtiden på morgonen. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort den här helgen, har fått mina skrattanfall.

Sen idag hann vi bara vakna innan han åkte vidare på sin roadtrip! Men jag har haft en kanonrolig helg! :) Det är bra med vänner som man kan skratta och bara säga helt galna saker till!




Jag ser helt knasig ut och Jakob ser lite rolig ut. Men är man full och go så är man! Fast där hade vi nyktrat till lite bara lite. Jag hade inte fixat håret och jag hade gått i regn, därför ser det helt knasigt ut, hehe.




Jag och Jakob för 2 år sedan, när vi träffades en snabbis vid busstationen när han var påväg uppåt i landet och stannade här en sekund hehe.

Fina vänner ska man ta vara på helt enkelt! :)

anna

åååeh, dina ögon. hjälp så fina.

2009-10-25    22:24:27    http://splashingthewine.blogspot.com
Lisa

du borde verkligen färga ditt hår brunt! jag tycker du är sjuuukt fin i det. fint med rött också, men snälla vad du passar bra i brunt! till dina ögon! åh. :)

2009-10-25    22:59:51    http://llisabs.blogg.se/
Russian Doll

tack! min helg var bra!



åh vad kul! :) jag ska skicka något till dig också! posten strejkar här rätt mycket just nu så allt tar lite extra tid! maila din adress till mig så hittar jag på något :)



kram!

2009-10-26    09:37:19    http://russian-doll-doll.blogspot.com/
Hanna

Du ser ut som världens sötaste Lily Allen på sista bilden! Och vilka underbara ögonfransar du har.



Det är fint med vänner så där. Jag önskar att jag kunde träffa mina gamla lite oftare. Nu är det klasskompisar i skolan att bekanta sig med, och pojkvän alla lov och några helger. Det är ju så jag vill ha det, jag vill inte välja bort någon helg med Pontus, vi träffas alldeles för sällan ändå. Men någonstans så vill jag ändå klämma in mina fina vänner ifrån låg-, mellan- och högstadiet.

2009-10-26    13:55:42    http://helh.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback