Om en fin vän

2009-10-04 | 17:07:21 | Direktlänk | Fina små saker | 3 Kommentarer
Carro är en jättefin vän som jag är glad över att hon kom in i mitt liv. Nästa helg är det hennes tur att fylla år, då blir hon 18 år och får köpa sina cigaretter alldeles själv och då ska hon få paket.

Igår gjorde hon ett jättefint inlägg till mig, det kan ni hitta här: Ett fint inlägg.

Du är verkligen jättefin Carro bara så du vet och tack för det fina inlägget till mig.

Puss.


carro

men fina du!! <3<3 Du förtjänar det där inlägget. Allt jag skrev är ju sant :)



puss <3

2009-10-05    10:33:24   
russian doll

svar:



hehe nej han äter inte så mycket glass. bara ibland. men han gillar det inte lika mycket som jag. jag är helt galen i ben&jerry's och häagen dazs...



kram!

2009-10-05    12:11:20    http://russian-doll-doll.blogspot.com/
russian doll

svar:



tack! min mammas gamla tröja från 70-talet :)



ja det är dyrt men det är värt det :) vanlig glass är aldrig lika god! :o vi kollar alltid efter extrapris på ben&jerry's.

2009-10-05    13:28:40    http://russian-doll-doll.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback