Gammalmodig

2009-10-01 | 13:08:41 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Ja, jag vill nog inte riktigt släppa in det nya och då pratar vi om bloglovin, men visst skulle det vara enklare och gå in där och se vilka som uppdaterat, men då måste jag ju först lägga till alla där haha. Dessutom så tycker jag det finns en tjusning med att titta igenom alla bloggarna som jag följer på morgonen för att se om någon uppdaterat. Fast bloglovin är säkert bra. Det är det nog.

Det jag hatar med bloglovin är bara att alla som säger "följ min blogg med bloglovin osv". Jag kommer nog lägga till alla bloggarna på bloglovin någon dag!

Puss.

Hanna

Jag läser bloggar på Google Reader. Det är bra! :D

2009-10-01    13:51:21    http://helh.blogspot.com
marie

Jag har inte riktigt fattat de där med blogglovin... har alla bloggar i mappar för bokmärken istället :)

2009-10-01    17:00:32    http://lillbrun.blogg.se/
Fanny

det dåliga med bloglovin är att när man klickar på ett nytt inlägg kommer man inte till bloggens startsida, utan till just det inläggets sida vilket gör att man ofta missar bloggdesignen m.m. beroende på hur duktig man är på att fixa sina HTML koder

2009-10-02    12:28:34    http://magicmirror.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback