Fredagens klädsel

2009-10-30 | 16:24:40 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer


Mysig kofta är alltid härligt att ha på sig. Jag fick tjocka strumpbyxor av mamma på stan, det är ju så himla kallt ute nu, så man måste ha tjocka på sig! Sedan köpte vi lite födelsedagspresenter till min syster som fyller år snart. Jag har inte klurat ut vad jag ska hitta på att ge till henne, men det ska bli något fint och bra i alla fall. Just nu lyssnar jag på Tegan and Sara, de är så himla bra!

Hoppas ni har en fin fredag.
PUSS

Freja

åhh klänningen var helt bedårande!!

2009-10-31    02:03:56    http://bomullsdrommar.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback